Moikka,
Autoni on 2.3T -91 ja nyt löytyi manuaalilaatikon luovuttaja-auto, joka on -89 2.0T.
Kone ja laatikko irroitettiin tänään ja tuli todettua, että kytkinlevy ja painelaakeri menee vaihtoon (huonokuntoiset).
Selasin hiukan hintoja ja Motonetistä levyn saisi suht sopivaan hintaan.
Ongelmaksi muodostui nyt epätietoisuus oikean levyn/asetelman asentamisesta, sillä 2.0:ssa näyttäisi olevan 228mm levy ja 2.3:ssa 240mm levy.
Onko mulla siinä 2.3T automaatissa jo valmiiksi sellainen vauhtipyörä, että Motonetin 2.3T mallin asetelma+levy sopii siihen?
Vai sopiiko vautipyörään/kannattaako laittaa tuossa 2.0T:ssä ollut asetelma (asetelma oli hyvässä kunnossa) ja ostaa pelkkä levy ja painelaakeri?
Vai olisiko paras/ainoa ratkaisu siirtää 2.0T:n vauhtipyörä 2.3T autooni ja ostaa siihen uusi levy+painelaakeri ja käyttää siis ok kuntoista asetelmaa?
Kiitos etukäteen kommenteista!
-markus-
9000 2.3T -91 - Automaatti --> Manuaali
Re: 9000 2.3T -91 - Automaatti --> Manuaali
Ennen, kuin joku vastaa tarkemmin
, niin automaatissa ei ole oikeastaan vauhtipyörää. Sen tilalla on ns. vetolevy, joka on lähinnä peltikiekko startin hammastuksella.

900C -86
Re: 9000 2.3T -91 - Automaatti --> Manuaali

Viimeksi muokannut Risto, Pe Helmi 25, 2011 14:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: 9000 2.3T -91 - Automaatti --> Manuaali
Saattaa myös vetoakselien koossa olla eroja eli kannattaa mittailla ennen kuin on paketti paikallaan.
Muistaakseni joku jutteli myös etukelkkojen eroista 2.3 ja 2.0:n kanssa.
Muistaakseni joku jutteli myös etukelkkojen eroista 2.3 ja 2.0:n kanssa.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx