9000 tarvikevanteet

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Jopi
"Kaasari"

9000 tarvikevanteet

Viesti Kirjoittaja Jopi »

Eli joo piti nyt kesäksi ostaa uudet kesärenkaat ja ajattelin samalla, että ostaisi vanteet myös.. Nyt tuli kuitenkin sellainen ongelma, että ratti alkoi tärisemään uusilla renkailla... onko jollain vastaavia kokemuksia mistä mahtaa johtua??

Renkaista ei johdu testattu 2 eri renkailla. Mutta mistä sitten? vahoilla ei tärissy eikä myöskään talvirenkailla.. Voisiko johtua vanteista?
nalleolut
"TosiSaabisti"

Re: 9000 tarvikevanteet

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

Jopi kirjoitti:Eli joo piti nyt kesäksi ostaa uudet kesärenkaat ja ajattelin samalla, että ostaisi vanteet myös.. Nyt tuli kuitenkin sellainen ongelma, että ratti alkoi tärisemään uusilla renkailla... onko jollain vastaavia kokemuksia mistä mahtaa johtua??

Renkaista ei johdu testattu 2 eri renkailla. Mutta mistä sitten? vahoilla ei tärissy eikä myöskään talvirenkailla.. Voisiko johtua vanteista?
siis kaksia eri renkaita testattu vanteille? ja silti täristää`??? kokematon tasapainottaja tai sit vanteet kierot ku savolais ukko
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
suapas
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja suapas »

Mulla oli alle 10 gramman heitto eturenkaissa ja vatkas satasen vauhdissa hiukan. Uudestaan koneeseen ja tarkempi painotus, sit ok. Mites keskitys?
9-5 2.3 T A ja 2.0 T A
# 2333
Jopi
"Kaasari"

Joo kerran ne teki keskityksenki uusiks ja sanoivat, että ei pitäisi tärrätä.. mutta ei se miksikään muuttunut...

Alkaa olla kyllä aika mysteeri hankalaks menee... voiks se keskiö sitten olla jotenki väljä tai jotain? pultit? tai sit tosiaan vanteet kierot voiko sellaistakaan olla
Maximus
"Viggen"

Viesti Kirjoittaja Maximus »

Minulla on vanteet erittäin tarkat, että ne on juuri oikealla kohdalla. Jos ne eivät ole, niin se alkaa n. 110 kieppeillä tärisyttämään.
BMW 530XD -08
Ex:Saab 9000 2.0T -89
Ex: Saab 9-5 2.3t Wagon -00
Jopi
"Kaasari"

Onko sullakin tarvike vanteet? tuleeko niihin jotkut sovitin rinkulat vanteeseen kiinni?
suapas
"Hölösuu"

Jopi kirjoitti:Joo kerran ne teki keskityksenki uusiks ja sanoivat, että ei pitäisi tärrätä.. mutta ei se miksikään muuttunut...

Alkaa olla kyllä aika mysteeri hankalaks menee... voiks se keskiö sitten olla jotenki väljä tai jotain? pultit? tai sit tosiaan vanteet kierot voiko sellaistakaan olla
Keskitys uusiks??? Jos reikä on ok. niin ne on siinä tai sit ei. Minulla oli tarvike Mangellsit, joihin ei tarvinnu soviterenkaita.
9-5 2.3 T A ja 2.0 T A
# 2333
Jopi
"Kaasari"

Itse olen alkanu miettii, että voiko se johtua just niistä sovitinrenkaista? Mitäs sit jos koittaa ilman niitä onko ne sit ihan pirun väljät ja tärisee entistä enemmän :)
suapas
"Hölösuu"

Soviterenkaat pitää olla sopivat, ei niistä muuten mitään hyötyä ole.
Asiantunteva rengasliike kyllä tietää missä vika piilee :)
9-5 2.3 T A ja 2.0 T A
# 2333
Vastaa Viestiin