Alapallonivelen asento
-
- "Ruisku"
- Viestit: 129
- Liittynyt: La Kesä 17, 2006 19:38
- Paikkakunta: Skavaböle
Alapallonivelen asento
Tonnarin keula on ollu kuin lentoon lähdössä eli etulokarin ja eturenkaan välissä reilusti ilmaa. Kesägummeja vaihtaessa mietin, pitäskö alapallonivelen olla asennettuna alatukivarren ylä- vai alapuolelle. Itellä oli yläpuolella, mietin saisko keulan tippumaan vaihtamalla alapallon kiinnityksen tukivarren alapuolella. Näyttäis alapallon ja tukivarren muoto sallivan.???
Re: Alapallonivelen asento
Nivelen pitää olla alatukivarren yläpuolella.Pasistentti kirjoitti:pitäskö alapallonivelen olla asennettuna alatukivarren ylä- vai alapuolelle.
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=12&t=55490
http://www.saab9000.com/procedures/susp ... joint1.jpg
http://www.saab9000.com/procedures/susp ... ljoint.php
Viimeksi muokannut jus, La Huhti 19, 2008 19:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Re: Alapallonivelen asento
Eihän se tipu ku pari milliä jos alapuolelle pistää ja pultit joutuu varmasti kovemmalle. Hanki madallusjouset niin ei lähde lentoon!
Saab 9-5 2,0t -1999
-
- "Ruisku"
- Viestit: 129
- Liittynyt: La Kesä 17, 2006 19:38
- Paikkakunta: Skavaböle
Re: Alapallonivelen asento
Ok thanks. Hyvä kuva näky olevan. Tosissaan rasitus ja momentti rankempaa kun asennettu varren alapuolelle.
Joku kauppaili joskus myydään palstalla Aeron etujousia. Ovatko matalammat? Pysyykö vakio 2,0 130 hv tonnarin iskareissa paikallaan?
Joku kauppaili joskus myydään palstalla Aeron etujousia. Ovatko matalammat? Pysyykö vakio 2,0 130 hv tonnarin iskareissa paikallaan?
Re: Alapallonivelen asento
Saba96 laitto tonnariinsa madallusjouset ja mielestäni sai ne melko edullisesti. Katoin autoa ja sehän näytti melkein formulalta
Siitä sainkin kipinän että itselle myös kunhan saan sisäänajot sun muut tehtyä! Saba96 vois kertoo madalluksesta..missä olet Saba? 


Saab 9-5 2,0t -1999