Tiedossa on että boorit saattaa porsia näistä väliakseleista ja laatikon puolelta mutta en ole aikaisemmin kuullut tai lukenut täältä että akseli olisi haljennut.
Onko muille tullut vastaavaa näkyä eteen:
Veto loppui aika äkäseen kuten booreista näkyy ja ulkona on muuten ihan kiva remppailla kun aurinko paistaa
Onko muuten mitään väliä miten päin tuon laittaa?
Ja toinen laatikko on tulossa joten en ole laittamassa samaa boorien tappajalaatikkoa takaisin jos joku sitä ihmetteli...
#2359 Ex: 9000CC T16 M90/88 Black, Ex: 900 GL T8 M86, Ex: 9000 Aero M96 Black
EX: 9-5 Aero Sedan M04 Espresso Black, EX: 9-3 SE Sport Coupé M99 Black,
Saab 9-3 SS 2.0T BP Aero M08 Snow Silver, 9-3 SC 2.0t BP Vector M08 Black
Kappas, onpa siinä ollut vääntöä. Ihan vinkiksi, automaatin väliakseli on täsmälleen samanlainen, mutta reilusti paksumpi koko matkalta. Luulisi kestävän hieman enemmän, mutta sitten voikin taas joku muu paikka antaa periksi. Omassa autossani tuo paksumpi väliakseli jäi laatikonvaihdon yhteydessä paikoilleen ja tuo ohuempi(-98 2.0 matalapaineesta) on varaosana kellarissa. Niin ja ei ole väliä miten sen sinne laittaa, kunhan ei poikittain .
No justiisa , eipä olisi uskonut . Mitäpä tuohon enää kommentoida , uutta putkeen vain . Sulla on vissiin edessä samanlainen urakka, kuin mulla oli muutama vuosi takaperin. Sellainen ajatus tuli mieleen, että olisikohan tuo tomaatin väliakseli kovempaa tavaraa, kuin manuaalin vastaava ja murtuisi helpommin rasituksessa?