900 S ng vs. 9000cs 2,3
900 S ng vs. 9000cs 2,3
Ajattelin hakea vm.-93 Saabin Saksasta. Mutta kumpi on parempi? Perhe kasvaa (eli mukaan pitäisi mennä sekä vaunut että kevyet rattaat plus kamat), toisaalta varusteita ja toimintavarmuutta saisi olla, samoin kuin jälleenmyyntiarvoa. Varustetaso tuntuu kallistuvan satkun puolelle, mutta kumpaa arvostetaan enemmän, ja miksi? Kertokaa kokemuksia ja kuultuja juttuja!
Tonttu on vielä ainakin mielestäni "vanhempaa eli non opel tekniikkaa". Itse ostaisin mielummin tontun perheautoksi, peräpuikko ei ole läheskään yhtä tilava
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Lapsiperheeseen tonnari... ehdottomasti. NG900:ssa ahdistuu ensin lapset ja sitten aikuiset vähänkään pidemmällä matkalla. Peräkontti siinäkin vetää aika tavalla.
Muksujen kanssa takajalkatilaa tarvii yllättävän paljon jos ei mieli huutaa kokoajan kuuppapunaisena tenaville: "Se joka vielä kerrankin potkaisee iskää selkään kävelee loppumatkan, perkele!!!!"
Toinen puoli on että Tonnari oli lippulaiva vaikka design onkin vanhempaa. Toisaalta kaikista autosta tulee vanhana Opeleita, joten vanha tonnari menee aika liki NG-satkua
Muksujen kanssa takajalkatilaa tarvii yllättävän paljon jos ei mieli huutaa kokoajan kuuppapunaisena tenaville: "Se joka vielä kerrankin potkaisee iskää selkään kävelee loppumatkan, perkele!!!!"
Toinen puoli on että Tonnari oli lippulaiva vaikka design onkin vanhempaa. Toisaalta kaikista autosta tulee vanhana Opeleita, joten vanha tonnari menee aika liki NG-satkua
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Me hankittiin Ng-900 kun perhekoko kasvoi 3:een, eikä ainakaan vielä oo ollu mitään valittamista. Vaunut menee taakse ihan heittämällä ja takanakin on ihan siedettävä matkustaa...
Tosin edellinen auto oli Seat Ibiza (3d), johon vaunujen ahtaminen oli astettta hankalampaa...em. asia saattanee vaikuttaa siihen että ng-900 tuntuu lähes tila-autolta
Tosin edellinen auto oli Seat Ibiza (3d), johon vaunujen ahtaminen oli astettta hankalampaa...em. asia saattanee vaikuttaa siihen että ng-900 tuntuu lähes tila-autolta
-9-3 -99 2.0 lpt
-2. polven saabisti-
-2. polven saabisti-
Me hankittiin Ng-900 kun perhekoko kasvoi 3:een, eikä ainakaan vielä oo ollu mitään valittamista. Vaunut menee taakse ihan heittämällä ja takanakin on ihan siedettävä matkustaa...
Tosin edellinen auto oli Seat Ibiza (3d), johon vaunujen ahtaminen oli astettta hankalampaa...em. asia saattanee vaikuttaa siihen että ng-900 tuntuu lähes tila-autolta
Tosin edellinen auto oli Seat Ibiza (3d), johon vaunujen ahtaminen oli astettta hankalampaa...em. asia saattanee vaikuttaa siihen että ng-900 tuntuu lähes tila-autolta
-9-3 -99 2.0 lpt
-2. polven saabisti-
-2. polven saabisti-
- riisipussi
- "Aero"
- Viestit: 369
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 16:51
- Paikkakunta: Varkaus
Heh heh, en olekkaan sit ainut...Muksujen kanssa takajalkatilaa tarvii yllättävän paljon jos ei mieli huutaa kokoajan kuuppapunaisena tenaville: "Se joka vielä kerrankin potkaisee iskää selkään kävelee loppumatkan, perkele!!!!"
Tosin ongelma on pienentynyt, kiitos tonnarin jalkatilan ja
välyksettömämmän kuskinpenkin selkänojan vs. kakkos japsikinneri
edit. uskomattoman vaikeeta quottaamista, muutaman kaljan jälkeen...
9000 CD 2.3 -90
Tuttua. Kyllähän pari pentua mahtuu kyytiin istuimineen, mutta voi sitä tavaran määrää, kun pitää ottaa mukaan lyhyillekkin reissuille. Mitä isompi auto, sitä enemmän tavaraa -pätee meillä. Siksi tonnari ja toisena voya.Jussi kirjoitti:Lapsiperheeseen tonnari... ehdottomasti. NG900:ssa ahdistuu ensin lapset ja sitten aikuiset vähänkään pidemmällä matkalla. Peräkontti siinäkin vetää aika tavalla.
Muksujen kanssa takajalkatilaa tarvii yllättävän paljon jos ei mieli huutaa kokoajan kuuppapunaisena tenaville: "Se joka vielä kerrankin potkaisee iskää selkään kävelee loppumatkan, perkele!!!!"
900:ssa taitaa takaloota olla 5cm korkeampi kuin tonnarissa mutta muuten menee kait samoihin. jaa taitaa olla hieman leveämpi toi tonnarin.Miihkali kirjoitti:Me hankittiin Ng-900 kun perhekoko kasvoi 3:een, eikä ainakaan vielä oo ollu mitään valittamista. Vaunut menee taakse ihan heittämällä ja takanakin on ihan siedettävä matkustaa...
Tosin edellinen auto oli Seat Ibiza (3d), johon vaunujen ahtaminen oli astettta hankalampaa...em. asia saattanee vaikuttaa siihen että ng-900 tuntuu lähes tila-autolta
9-3.1972
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7571
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
SAAB vs SAAB
Jaa sanonpahan että toinen tykkää tyttärestä ja toinen äidistä, ja joku molemmista.