Paljon on juttua lukenut automaatin jakolevyn porsimisen oireista, mutta en ole mistään löytänyt mitään kuvamateriaalia tai muita käytännön ohjeita, miten sen helpoiten saisi vaihdettua ja etenkin, että mistä niitä saa? Marmoritiskillä mahtaa maksaa maltaita.
Mikäli niittaus on pettänyt ja haluan korvata niitit kovilla M4-ruuveilla ja Nylockeilla, tarviiko laatikko irrottaa kokonaan?
Tomaatin jakolevy
Re: Tomaatin jakolevy
Kyllä sen lootan joutuu ottamaan irti, koska vetolevy on siellä momentinmuuntimen ja lohkon välissä. Vetolevy on kolmella pultilla kiinni momentinmuuntimessa ja näiden pulttien avaaminen asettaa joskus haasteita. Momentinmuunnin on syytä pitää kiinni lootassa, eli ensin pultit auki ja sitten lootaa sivulle. Teit mitä tahansa sille jakolevylle, niin homma alkaa lootan irrotuksella.
Purkamoilta saa helpoiten noita jakolevyjä, mm Mäntykorpi Kokkolassa on purkanut hiljattain parikin automaattia. Ovat vissiin tämän viikon vielä lomalla, mutta sitten taas tavoitettavissa.
Matti
Purkamoilta saa helpoiten noita jakolevyjä, mm Mäntykorpi Kokkolassa on purkanut hiljattain parikin automaattia. Ovat vissiin tämän viikon vielä lomalla, mutta sitten taas tavoitettavissa.
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Tomaatin jakolevy
Niittaukset pystyy poraamaan ja korvaamaan pultin ja mutterin yhdistelmillä startin kolosta ilman laatikon irrottamista. Imusarjan ja startin (luonnollisesti) irroituksen kyllä vaatii.
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87