Komee peli!
Foorumin kaunein 9000
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1079
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
- Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo
Re: Foorumin kaunein 9000
Komee peli!
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V50 -04 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE "Silverbullet" (Powered by jcarlson)
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE "Silverbullet" (Powered by jcarlson)
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Re: Foorumin kaunein 9000
Ainakin Motoral toimittaa 12mm ja paksuudeltaankin sopivan kokosta krominauhaa, saa ne päätkin sinne puskurin sisään. On vaan harmittavasti 3m siinä pakkauksessa ja puskuriin menee vajaa 2mPee kirjoitti:Motonet, biltema???
http://i37.tinypic.com/2mo9irb.jpg
http://i36.tinypic.com/oa87jq.jpg
E: Siis Motoral eikä mikään Moral
Viimeksi muokannut CDTA, Ke Heinä 30, 2008 16:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Foorumin kaunein 9000
Olen vähän sitä mieltä, että jokaisen oma Tonnari on kaunein.
Toinen pistää kymppitonneja + koristeet ja joku toinen satkuja likoon + hyvän hoidon. Lopputulos on tapauskohtainen.
Halvemmalla ja hellyydellä rakennettu on Paras Tonnari.
No, ei hernettä nenuun. Tää on vain mun mielipide tonnareiden rakentelusta
Toinen pistää kymppitonneja + koristeet ja joku toinen satkuja likoon + hyvän hoidon. Lopputulos on tapauskohtainen.
Halvemmalla ja hellyydellä rakennettu on Paras Tonnari.
No, ei hernettä nenuun. Tää on vain mun mielipide tonnareiden rakentelusta
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Re: Foorumin kaunein 9000
TOTTA
Mut mitä jos laittaa likoon satkuja+ kovan työn tekemällä tyhjästä ehjän osan+ pilaa keuhkot pölystä+ lisää koristeet+ ja hyvän hoidon...
(omaa tyhmyyttä, kun alkaa edes)
Mut mitä jos laittaa likoon satkuja+ kovan työn tekemällä tyhjästä ehjän osan+ pilaa keuhkot pölystä+ lisää koristeet+ ja hyvän hoidon...
(omaa tyhmyyttä, kun alkaa edes)
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
Re: Foorumin kaunein 9000
Nissan Pathfinder 2.5 dci se
Re: Foorumin kaunein 9000
Minun isän saabi on komeempi kun sun isän saabi.. eikä ole kun minun, ei minunpas mumpas minunpas...
Muuuutta minun isäni auto on kaikista komein koska se ajaa V.LVOLLA
Ei herneitä nenään
Muuuutta minun isäni auto on kaikista komein koska se ajaa V.LVOLLA
Ei herneitä nenään
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
Re: Foorumin kaunein 9000
9000 Aero -94
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Foorumin kaunein 9000
Uudessakaupungissa kuultua: " mun isä on tehnyt kaikki teidän isen ja äitien saabit".
jk. mun on kaikkein kaunein, koska se on "mun "
jk. mun on kaikkein kaunein, koska se on "mun "
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Re: Foorumin kaunein 9000
http://rauha.net/~kena/autokuvat/saab/H&R/Kuva152.jpg
Tuossa kuva projektin tästä vaiheesta. Ruostepaikkojen kimppuun olisi tarkoitus sukeltaa talven aikana sekä tehdä mahdollisesti myös koneremppa rahatilanteesta riippuen. Päällepäin näkyviä pieniä kosmeettisia seikkoja ovat mm. kirkkaat etuvilkut sekä koristelistojen "kromi"nauhojen uusiminen.
Kuvassa näkyy hyvin nyt nykyinen madallus sekä mielestäni hyvin autoon istuvat vanteet.
Tuossa kuva projektin tästä vaiheesta. Ruostepaikkojen kimppuun olisi tarkoitus sukeltaa talven aikana sekä tehdä mahdollisesti myös koneremppa rahatilanteesta riippuen. Päällepäin näkyviä pieniä kosmeettisia seikkoja ovat mm. kirkkaat etuvilkut sekä koristelistojen "kromi"nauhojen uusiminen.
Kuvassa näkyy hyvin nyt nykyinen madallus sekä mielestäni hyvin autoon istuvat vanteet.
Re: Foorumin kaunein 9000
sivulla 7 valkoinen tonnari on kuvattu Kärkisten salmessa, kun kerran kysyit
Nissan Pathfinder 2.5 dci se
Re: Foorumin kaunein 9000
Firges9000 kirjoitti:Olen vähän sitä mieltä, että jokaisen oma Tonnari on kaunein.
Toinen pistää kymppitonneja + koristeet ja joku toinen satkuja likoon + hyvän hoidon. Lopputulos on tapauskohtainen.
Halvemmalla ja hellyydellä rakennettu on Paras Tonnari.
No, ei hernettä nenuun. Tää on vain mun mielipide tonnareiden rakentelusta
Olen muuten ihan samaa mieltä yleensäkin rakentelusta ja auton ylläpidosta muuten. Minulla on ollut jos jonkinkuntoista ia vuosien saatossa ja mahdollisuudet sekä rahallisesti (pääsyy) että ajallisesti olleet hyvin minimaaliset laitattaa, vaikka sielu olisikin sellaista halunnut tehdä niin järki tullut sanomaan että syödä pitää ja asua pitää yms perustarpeet kummiskin olla ensin kunnossa. Eli mahdollisuuksien mukaan jokainen laittaa varmaan omaa iaan ja haluaa pitää siitä huolta (jos täällä liikkuu ja toiminnassa on mukana).
Senpä vuoksi viimeksi olin potkijaisissa keimolassa omalla 9K:lla ja siirsin sen pois eturivistä antaakseni tilaa paremmannäköisille yksilöille, jota oli saapumassa paikalle. Pari tyyppiä siinä sanoi että mitä sä nyt, eikun anna olla vaan, ihan ok tuo on. Arvostan tuota asennetta ja kiitos siitä, mutta siirsin pois koska kunnioitan liikaa sitä työmäärää ja tunteja, sielun paloa ja kommittoitumista mitä monilla potkijaisiin tulevilla on merkkiä kohtaan ja omia hankittuja yksilöitään kohtaan.
Niitä on laitettuja pelejä hienoa katsella ja tulee ihan hyvä mieli itellekin vaikka romukuntoisella ajaa kun ei ole varaa laittaa tai kalliimpaa hankkia. Takaraivossa kytee että kyllä määkin vielä joskus
Toi kun Firges tuossa sanoi että "Halvemmalla ja hellyydellä rakennettu on Paras Tonnari." niin olen samaa mieltä siten, että jos rahaa on ja taitoja laittaa/laitattaa niin kunniaksi ne hienot yksilöt ovat merkille ja koko harrastustoiminnalle, että hatunnosto. Tietenkin täytyy sanoa että kyllä arvostan vähemmällä rahalla mutta lukemattomilla työtunneilla entisöityä/viritettyä autoa ja sen tekijää kai samalla tavalla kun isolla rahalla autoaan "laitattanutta" (ts. jos periaate on "tosson EUR xxxxx tehkää siitä komee!"). Ehkä se vaan on hyväksyttävä tässä maailmassa niin, että jos on varaa laittaa autoon sen minkä pystyy ja sillä hieno lopputulos tulee niin ei ole summa kuin summa ns. hukkaan mennyt: lopputulos lienee pääasia kun saavat muutkin nauttia näkemästään.
Eiköhän me nyt kaikki tiedetä aikuiset ihmiset että rahalla on aina saanut ja "hevosella" päässyt. Kyllä mä pidän arvossa siis hyvätuloisen ja varakkaan autoon satsaamista siinä kuin ns. tavallisen ihmisenkin, työttömän tai työssäkäyvän auton laittamista, kun siinä on sydän mukana: varattomamman (kuten itte) niin autontuunaamista voi olla ihan vaikkas vain imurointi, pesu ja sisäsiivous, kun se osoittaa että haluaa pitää kulkineensa siistissä kunnossa eikä anna naalien ja muiden näätien pyöriä repimässä.
Miten olisitte itse muuten toimineet tuossa tapauksessa kun mitä minä tein`? Eli halusin tulla tapaamaan muita saabisteja, nähdä kaikenlaisia saabeja sekä enemmän että vähemmän laitettuja tai vaikka aivan laittamattomia, jutella teknisistä asioista ja tokihan mua kiinnostaa jos joku on ottanut vaikka 300 hevosvoimaa autosta - se on kuitenkin erikoista ja yhden lajin harrastus se virittäminenkin on - jotain mitä mun tiedoillani ei tehdä.
Sitä nyt en kuitenkaan tee, että jos (ei -- KUN) voitan lotossa pääpotin niin ostan viimesimmän mikä se on X:n ja sille vielä kultareunukset teetän ja timanttiupotukset, tulen sitten Keimolaan sitä näyttämään että kattokaa mitä rahalla saa. Joo tuskin siis tulisin, koska ei tuossa enää olisi sitä sielua mukana, vai hei - olisiko kuitenkin - ehkä haluaisin muillekin tuottaa sen ilon että voin näyttää poikkeuksellisen erikoista yksilöä? Voihan sitä ajatella nuinkin täysin pyyteettömästi.
No joka tapauksessa kaikille -harrastajille terveisiä!
(kevyt vuodatus...ko-kö? )
t. MarkoL
Re: Foorumin kaunein 9000
Potkiaiset ovat avoimet kaikille, joten tottakai pitää tulla moikkaamaan muita Saabisteja.MarkoL kirjoitti: Miten olisitte itse muuten toimineet tuossa tapauksessa kun mitä minä tein`? Eli halusin tulla tapaamaan muita saabisteja, nähdä kaikenlaisia saabeja sekä enemmän että vähemmän laitettuja tai vaikka aivan laittamattomia, jutella teknisistä asioista ja tokihan mua kiinnostaa jos joku on ottanut vaikka 300 hevosvoimaa autosta - se on kuitenkin erikoista ja yhden lajin harrastus se virittäminenkin on - jotain mitä mun tiedoillani ei tehdä.
Oli auto näyttelykuntoinen tai ei, sillä ei potkiaisiin tulemiseen ole merkitystä.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Re: Foorumin kaunein 9000
OT: tuohon MarkoL:n viestiin kommentoiden.
Itse olin täällä seinäjoen potkijaisissa BMW merkkisellä kulkineella kun sattui kaverin auto jäämään itselle käyttöön edellis illan kuljettajan tehtävistä Eipä nuo potkijaiset autoa niin tarkkaan katso, se juttuseura sekä porukka ne potkijaisten sydän on
Itse olin täällä seinäjoen potkijaisissa BMW merkkisellä kulkineella kun sattui kaverin auto jäämään itselle käyttöön edellis illan kuljettajan tehtävistä Eipä nuo potkijaiset autoa niin tarkkaan katso, se juttuseura sekä porukka ne potkijaisten sydän on
Mustasurma siirretty seuraavalle kuljettajalle, aero alla
Re: Foorumin kaunein 9000
carimat, muut juu morjensta ja kiitos replyistä mukavista
Ihan totta siis oma oli ajatusvuotoni, että syyt siitä kannan juu. Hyvä pointti teidän kommenteissanne on juurkin se, että potkiaiset on ns. sosiaalinen tapahtuma. Hengessäeläjiä ja kavereitahan sinne tullaan tapaamaan ja sellaisena se pitääkin pitää.
Merkkiuskollisuus, sekin on kaksiulotteinen asia: toisaalta voi olla harrasteautona Saab ja käyttöautona joku muunmerkkinen (huom en sanonu että vääränmerkkinen). Tai vaikka moposkootteri, mikä ei nyky pentsiinin hinnoilla mikään mahdoton ajatus ole kesäkaudella ainakaan.
jep. juu kaikki vaan potkijjaisiin ja sozializoitumaan, nurkista pois nyhjäämästä (paraskin sanoja, luuhannut ties missä iät ajat, nyt taas vähän aktivoitumassa...ollut ns. inaktiivinen
Tapaamisiin taas.
t. M
Ihan totta siis oma oli ajatusvuotoni, että syyt siitä kannan juu. Hyvä pointti teidän kommenteissanne on juurkin se, että potkiaiset on ns. sosiaalinen tapahtuma. Hengessäeläjiä ja kavereitahan sinne tullaan tapaamaan ja sellaisena se pitääkin pitää.
Merkkiuskollisuus, sekin on kaksiulotteinen asia: toisaalta voi olla harrasteautona Saab ja käyttöautona joku muunmerkkinen (huom en sanonu että vääränmerkkinen). Tai vaikka moposkootteri, mikä ei nyky pentsiinin hinnoilla mikään mahdoton ajatus ole kesäkaudella ainakaan.
jep. juu kaikki vaan potkijjaisiin ja sozializoitumaan, nurkista pois nyhjäämästä (paraskin sanoja, luuhannut ties missä iät ajat, nyt taas vähän aktivoitumassa...ollut ns. inaktiivinen
Tapaamisiin taas.
t. M
Re: Foorumin kaunein 9000
Taattua kännykameralaatua, mut otetaan parempia jahka ehtii:
.pi.
.pi.
9000 CSE 2.0T Jubilee