etuvetoisen tasauspyörästön lukko
etuvetoisen tasauspyörästön lukko
Eli rupesin miettimään että onko kukaan tällä foorumilla kokeillu hitsi lukkoa etuvetoisessa. Mulla on jäärata käytössä 9000 turbo pitäis saada lukko siihen.
Re: etuvetoisen tasauspyörästön lukko
Vois luulla että puskis aika paljon ja muutenkin aika hankala ajaa.teemuaula kirjoitti:Eli rupesin miettimään että onko kukaan tällä foorumilla kokeillu hitsi lukkoa etuvetoisessa. Mulla on jäärata käytössä 9000 turbo pitäis saada lukko siihen.
Re: etuvetoisen tasauspyörästön lukko
Joo älä laita kemppilukkoa etuvetoseen autoon, sitä ei saa käännettyä sen jälkeen.
Re: etuvetoisen tasauspyörästön lukko
Jääradalla toimii aivan hyvin kempin lukko, on ollut 99/900 Saabeissa kemppiläiset. Hyvin kääntyy ja helppo ajaa.
Re: etuvetoisen tasauspyörästön lukko
joo pitää kokeilla. Sit toinen kysymys löytyisikö keltään ylimääräistä vaihdelaatikkoa tommoiseen 9000 turboon?
Re: etuvetoisen tasauspyörästön lukko
Komppaan tuota sen verran, että siviiliautossa kemppilukko on vaarallinen.kena kirjoitti:Joo älä laita kemppilukkoa etuvetoseen autoon, sitä ei saa käännettyä sen jälkeen.
Jos joudut vaikka tekemään nopean väistöliikkeen reilussa vauhdissa, voin lyödä vaikka vetoa, ettei pysy lapasessa. Tee kokeilu jossain suljetulla alueella.
Tosin pitävällä asfaltilla ajaessasi kerran ratti linkussa ympyrän, niin toinen vetari menee hyvin todennäköisesti poikki.
900C -86
Re: etuvetoisen tasauspyörästön lukko
Siviilipuolella kempin lukko on kielletty. Suljetuilla alueilla voipi käyttää. Aivan hirveä ajaa jos irtosoraa asfaltin päällä esim.risteyksissä, silloin ei voi suositella sitä.