etuvetoisen tasauspyörästön lukko

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
teemuaula
"Kaasari"
Viestit: 11
Liittynyt: Ke Syys 17, 2008 21:58

etuvetoisen tasauspyörästön lukko

Viesti Kirjoittaja teemuaula »

Eli rupesin miettimään että onko kukaan tällä foorumilla kokeillu hitsi lukkoa etuvetoisessa. Mulla on jäärata käytössä 9000 turbo pitäis saada lukko siihen.
Mik4
"Aero"
Viestit: 392
Liittynyt: Ke Joulu 12, 2007 09:48
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: etuvetoisen tasauspyörästön lukko

Viesti Kirjoittaja Mik4 »

teemuaula kirjoitti:Eli rupesin miettimään että onko kukaan tällä foorumilla kokeillu hitsi lukkoa etuvetoisessa. Mulla on jäärata käytössä 9000 turbo pitäis saada lukko siihen.
Vois luulla että puskis aika paljon ja muutenkin aika hankala ajaa.
kena
Matalapaineturbo
Viestit: 179
Liittynyt: Ti Elo 15, 2006 18:30
Paikkakunta: Joensuu

Re: etuvetoisen tasauspyörästön lukko

Viesti Kirjoittaja kena »

Joo älä laita kemppilukkoa etuvetoseen autoon, sitä ei saa käännettyä sen jälkeen.
Audi urS4 kevyt huora
9000 CD TA 1989 - R.I.P. (rotting in paali)
Volvo C70 T5 GT 1998
hatami
"Aero"
Viestit: 400
Liittynyt: Ti Marras 04, 2003 21:59
Paikkakunta: Laukaa

Re: etuvetoisen tasauspyörästön lukko

Viesti Kirjoittaja hatami »

Jääradalla toimii aivan hyvin kempin lukko, on ollut 99/900 Saabeissa kemppiläiset. Hyvin kääntyy ja helppo ajaa.
teemuaula
"Kaasari"
Viestit: 11
Liittynyt: Ke Syys 17, 2008 21:58

Re: etuvetoisen tasauspyörästön lukko

Viesti Kirjoittaja teemuaula »

joo pitää kokeilla. Sit toinen kysymys löytyisikö keltään ylimääräistä vaihdelaatikkoa tommoiseen 9000 turboon?
ASTech
"Hölösuu"
Viestit: 1167
Liittynyt: Ti Joulu 02, 2003 17:37
Paikkakunta: Uki

Re: etuvetoisen tasauspyörästön lukko

Viesti Kirjoittaja ASTech »

kena kirjoitti:Joo älä laita kemppilukkoa etuvetoseen autoon, sitä ei saa käännettyä sen jälkeen.
Komppaan tuota sen verran, että siviiliautossa kemppilukko on vaarallinen.
Jos joudut vaikka tekemään nopean väistöliikkeen reilussa vauhdissa, voin lyödä vaikka vetoa, ettei pysy lapasessa. Tee kokeilu jossain suljetulla alueella.
Tosin pitävällä asfaltilla ajaessasi kerran ratti linkussa ympyrän, niin toinen vetari menee hyvin todennäköisesti poikki.
900C -86
hatami
"Aero"
Viestit: 400
Liittynyt: Ti Marras 04, 2003 21:59
Paikkakunta: Laukaa

Re: etuvetoisen tasauspyörästön lukko

Viesti Kirjoittaja hatami »

Siviilipuolella kempin lukko on kielletty. Suljetuilla alueilla voipi käyttää. Aivan hirveä ajaa jos irtosoraa asfaltin päällä esim.risteyksissä, silloin ei voi suositella sitä.
Vastaa Viestiin