Lambda-anturin kierteiden voitelu?
Lambda-anturin kierteiden voitelu?
Sopisiko kuparitahna kyseiseen operaatioon? Näyttäisi kestävän lämpöä ainakin hyvin.
Re: Lambda-anturin kierteiden voitelu?
Minkähänlaista rasvaa sinne kannattaisi laittaa?
Miksi ei
Sitä minä nimenomaan laittaisin ja olen laittanutkin. Mm. pakosarjan ruuvit, lambda-anturi ja kaikki korroosiolle arat kierteet.

Sitä minä nimenomaan laittaisin ja olen laittanutkin. Mm. pakosarjan ruuvit, lambda-anturi ja kaikki korroosiolle arat kierteet.
9000 vm. 97 Jubilee x 2
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
Uudessa anturissa on oikee töhnä valmiina. Ei auta mennä sotkeen mitään omia tököttejä siihen. Kannattaa lukee joskus ne ohjeetkin.pevi kirjoitti:Miksi ei![]()
En tiedä tuosta lämmönkestosta, mutta itse olen luopunut kuparitahnasta siksi että joku "viisaampi" joskus kertoi kuparin jalompana syövyttävän rautapultit.Mimmi kirjoitti:Kuparitahna ei kestä tarpeeksi lämpöä.pevi kirjoitti:Miksi ei![]()
Siksi olen siirtynyt käyttämään alumiinitahnaa, se on ainoastaan muovia jalompaa

"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Kuinkahan kovat lämmöt lambdaan sitten kohdistuu?
näyttäisi kuparitahna kestävän 1100 astetta.

Kuparitahnaa tuli oman lambda-anturin kera , tehtaalta . Ei tainnut tietää tehdas , ettei se sovi ( lue Mimmin aikaisempi vastaus
).
Olisko toi kromimolybdeeni sopivaa ?

Olisko toi kromimolybdeeni sopivaa ?
Taitaa riippua tahnan valmistajasta tuo lämmönkesto?Mimmi kirjoitti:uudessa lambdassa taitaa kuitenkin tulla alutahnaa, koska se ihan oikeasti kestää sen 1100´C, kun kuparitahna kestää "vain" noin 800´C.
Esim CRC mainostaa kyllä tuota 1100 astetta. Se kuumasyöpymisen estäminen on sitten toinen juttu.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
-
- "Tuplakaasari"

2763 -"Saab on auto isolla A;lla "9-5 SE 2.3t 98" green metalic , KA900 8v 88" pystäri, OE exät: 900i 16v 91 ]"red devil ".900i 8v 89" white pollari.9000 CD 2.0 92" ]grey metalic.