Lambda-anturin kierteiden voitelu?
Lambda-anturin kierteiden voitelu?
Sopisiko kuparitahna kyseiseen operaatioon? Näyttäisi kestävän lämpöä ainakin hyvin.
Re: Lambda-anturin kierteiden voitelu?
Minkähänlaista rasvaa sinne kannattaisi laittaa?
Re: Lambda-anturin kierteiden voitelu?
Miksi ei
Sitä minä nimenomaan laittaisin ja olen laittanutkin. Mm. pakosarjan ruuvit, lambda-anturi ja kaikki korroosiolle arat kierteet.

Sitä minä nimenomaan laittaisin ja olen laittanutkin. Mm. pakosarjan ruuvit, lambda-anturi ja kaikki korroosiolle arat kierteet.
9000 vm. 97 Jubilee x 2
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
Re: Lambda-anturin kierteiden voitelu?
Uudessa anturissa on oikee töhnä valmiina. Ei auta mennä sotkeen mitään omia tököttejä siihen. Kannattaa lukee joskus ne ohjeetkin.pevi kirjoitti:Miksi ei![]()
Sitä minä nimenomaan laittaisin ja olen laittanutkin. Mm. pakosarjan ruuvit, lambda-anturi ja kaikki korroosiolle arat kierteet.
Re: Lambda-anturin kierteiden voitelu?
En tiedä tuosta lämmönkestosta, mutta itse olen luopunut kuparitahnasta siksi että joku "viisaampi" joskus kertoi kuparin jalompana syövyttävän rautapultit.Mimmi kirjoitti:Kuparitahna ei kestä tarpeeksi lämpöä.pevi kirjoitti:Miksi ei![]()
Sitä minä nimenomaan laittaisin ja olen laittanutkin. Mm. pakosarjan ruuvit, lambda-anturi ja kaikki korroosiolle arat kierteet.
Siksi olen siirtynyt käyttämään alumiinitahnaa, se on ainoastaan muovia jalompaa

"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."
Re: Lambda-anturin kierteiden voitelu?
Kuinkahan kovat lämmöt lambdaan sitten kohdistuu?
näyttäisi kuparitahna kestävän 1100 astetta.

Re: Lambda-anturin kierteiden voitelu?
Kuparitahnaa tuli oman lambda-anturin kera , tehtaalta . Ei tainnut tietää tehdas , ettei se sovi ( lue Mimmin aikaisempi vastaus
).
Olisko toi kromimolybdeeni sopivaa ?

Olisko toi kromimolybdeeni sopivaa ?
Re: Lambda-anturin kierteiden voitelu?
Taitaa riippua tahnan valmistajasta tuo lämmönkesto?Mimmi kirjoitti:uudessa lambdassa taitaa kuitenkin tulla alutahnaa, koska se ihan oikeasti kestää sen 1100´C, kun kuparitahna kestää "vain" noin 800´C.
Esim CRC mainostaa kyllä tuota 1100 astetta. Se kuumasyöpymisen estäminen on sitten toinen juttu.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 87
- Liittynyt: Ke Tammi 25, 2006 16:08
- Paikkakunta: State of Koria
Re: Lambda-anturin kierteiden voitelu?

2763 -"Saab on auto isolla A;lla "9-5 SE 2.3t 98" green metalic , KA900 8v 88" pystäri, OE exät: 900i 16v 91 ]"red devil ".900i 8v 89" white pollari.9000 CD 2.0 92" ]grey metalic.