vuotoja

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Vepe-
"Koeajolla"

vuotoja

Viesti Kirjoittaja Vepe- »

elikkäs tonnari vuotaa moottoriöljyä ja jäähdynesteet pihalle. ja melkein joka toinen päivä saa ostaa uudet jäähdytin nesteet. osaatteko sanoa et mistä maihtaisi löytyä vuoto kohta kun en itse sitä löydä? :)
V.J.S
"Hölösuu"

Re: vuotoja

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

Vepe- kirjoitti:elikkäs tonnari vuotaa moottoriöljyä ja jäähdynesteet pihalle. ja melkein joka toinen päivä saa ostaa uudet jäähdytin nesteet. osaatteko sanoa et mistä maihtaisi löytyä vuoto kohta kun en itse sitä löydä? :)
Ei osata. Veikata voidaan, että öljyt tulee moottorista ja jäähdytysnesteet jäähdytysjärjestelmästä. Vuotokohta on todennäköisesti hyvin öljyinen ja jäähdytysnesteiden vuotokohta kovin märkä.

Jos ei vuotokohtaa näy ja syylärinestettä menee useampi litra päivässä, lienee kansipahvi ja kansi aika valmista kauraa ja savutus melkoista.
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
J.V.A
"Hirsch"

Re: vuotoja

Viesti Kirjoittaja J.V.A »

Vepe- kirjoitti:elikkäs tonnari vuotaa moottoriöljyä ja jäähdynesteet pihalle. ja melkein joka toinen päivä saa ostaa uudet jäähdytin nesteet. osaatteko sanoa et mistä maihtaisi löytyä vuoto kohta kun en itse sitä löydä? :)
Pakoputkenpää: Jäähdytysnesteet höyrynä ja öljyt savuna ilmoille :| .
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
Vastaa Viestiin