ahtopainemittari??

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Saba900
"Tuplakaasari"
Viestit: 62
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 19:04
Paikkakunta: Nurmijärvi

ahtopainemittari??

Viesti Kirjoittaja Saba900 »

Eli seurraavanlainen vika. ahtopainemittarin viisari ei nouse oranssin puoltaväliä ylemmäs eikä laske oranssin alkua alemmas?? Missä vika?
Saab 9-5
f-19
"Hölösuu"
Viestit: 1973
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 01:00
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja f-19 »

Äääähh... joka faqista löytyvä miljoonaan kertaan käsitelty asia, BY-PASS.

ps. noin yleisiä termejä käyttäen vasen alue on valkoinen, keskellä keltainen, oikealla oranssi/punainen. Mutta siis keskellä on keltainen, tai siis en usko että sulla ahtaa kokoajan 0.7-1.4bar :)
Isolohko
"Hirsch"
Viestit: 740
Liittynyt: La Helmi 14, 2004 16:50
Paikkakunta: Ylivieska

Re: ahtopainemittari??

Viesti Kirjoittaja Isolohko »

Saba900 kirjoitti:Eli seurraavanlainen vika. ahtopainemittarin viisari ei nouse oranssin puoltaväliä ylemmäs eikä laske oranssin alkua alemmas?? Missä vika?

Kuuluiskohan tämä kysymys OG900 -palstalle?

(Vrt. allekirjoitus "SAAB 900 T8 -85")


.
Saba900
"Tuplakaasari"
Viestit: 62
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 19:04
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Saba900 »

Eli autohan on SAAB 9000 Turbo 2.0 -86.
Siis viisari ei laske tyhjäkäynnillä ei moottorijarrutuksessa eikä muutenkaan VALKOISEN puolelle eikä nouse KELTAISEN puoltaväliä ylemmäs missään vaiheessa. osaako kukaan kertoo mistä moinen johtuu? auto on vakio.
Saab 9-5
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

Saba900 kirjoitti:Eli autohan on SAAB 9000 Turbo 2.0 -86.
Siis viisari ei laske tyhjäkäynnillä ei moottorijarrutuksessa eikä muutenkaan VALKOISEN puolelle eikä nouse KELTAISEN puoltaväliä ylemmäs missään vaiheessa. osaako kukaan kertoo mistä moinen johtuu? auto on vakio.
se näyttää siis nollaa? veikkaan että se mittarin letku on poikki tai halki.
V.J.S
"Hölösuu"
Viestit: 8089
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen

Viesti Kirjoittaja V.J.S »

saba900 kirjoitti:Eli autohan on SAAB 9000 Turbo 2.0 -86.
Siis viisari ei laske tyhjäkäynnillä ei moottorijarrutuksessa eikä muutenkaan VALKOISEN puolelle eikä nouse KELTAISEN puoltaväliä ylemmäs missään vaiheessa. osaako kukaan kertoo mistä moinen johtuu?
No tuolla ylhäällähän tuo jo on sanottu mikä mättää....
f-19 kirjoitti:Äääähh... joka faqista löytyvä miljoonaan kertaan käsitelty asia, BY-PASS.
Elikkä by-pass venttiili rikki tai by-passin alipaineletku irti/hapero.
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Vastaa Viestiin