Bensamittari (ja latausjännite)

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
pullover
"Kaasari"
Viestit: 24
Liittynyt: Ma Loka 06, 2008 20:57

Bensamittari (ja latausjännite)

Viesti Kirjoittaja pullover »

Mistäs tuo bensanvähyys-varoitusvalo syttyy? Tankista vai bensaviisarin asennosta? Eli eli, jos viisarit ovat pessimistisiä eli roikkuvat, niin syttyykö valo hieman ennen aikojaan viisarin laskiessa? Mikä on tuo ( pitäisi olla ) jäljellä oleva bensamäärä sillä hetkellä kun valo syttyy?
Toinen jutska on tuo latausjännite...nyt näyttää keskimäärin tuollaista 13,2 - 13,5 :tä. Onko liian alhainen? Jos on, niin mahd, syy - laturin hiilet ehkä??
pullover
"Kaasari"
Viestit: 24
Liittynyt: Ma Loka 06, 2008 20:57

Re: Bensamittari (ja latausjännite)

Viesti Kirjoittaja pullover »

Ok, tänks! Täytyy tsekata akusta ( miksen itse totakaan tajunnut,,) Kiinnostuksen vuoksi...mitä muiden n. samanikäiset tonnarit ( mun -90) näyttää latauslukeminaan noin keskimäärin/yleisesti? - meneekö 14 :sta? (pitääkö ees mennä)
tatzkari
"Kaasari"
Viestit: 49
Liittynyt: Pe Marras 21, 2008 21:00
Paikkakunta: Sauvo

Re: Bensamittari (ja latausjännite)

Viesti Kirjoittaja tatzkari »

14-14.2v näyttää oma tonnari (akun navoista kutakuinkin samat lukemat, kuin mitä EDU näyttää), startin jälkeen näyttää hetken mitä sattuu.
Saab 9-3 1.9TTiD MY2008 Vector Business
Sonett73
"Hölösuu"
Viestit: 1254
Liittynyt: Su Huhti 17, 2005 19:41
Paikkakunta: Kuopio

Re: Bensamittari (ja latausjännite)

Viesti Kirjoittaja Sonett73 »

Moikka Saabistit!

EDU:n jännitteen säädön pystyy säätämään ISAT (tai Tech) -testerillä oikeaksi, samoin kuin polttoainemittarin näyttämän ja ulkolämpötilan näytön.

Virtapiirin jännitehäviöt olisi hyvä ensin tarkistaa ennen säätöjä, jos homman vimosen päälle tekee

Ari
Ari #831 - Pidättekö minua ihan hulluna vai idioottina ?
Vastaa Viestiin