Polttoainesäiliö, kiristysvanne, m-92 5 D CS

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
erites-2
Matalapaineturbo
Viestit: 165
Liittynyt: To Joulu 23, 2004 07:12
Paikkakunta: Varkaus

Polttoainesäiliö, kiristysvanne, m-92 5 D CS

Viesti Kirjoittaja erites-2 »

Ajon aikana ( tietysti ) katkesi oikeanpuolen kiristysvanne ,etupäästään roikkuu ja laahaa tiessä ! Meteli on senmukainen .

Pääseekö siihen käsiksi pyörän irroittamisella oman tunkkinsa nostovaralla antamaan ensiapua ? Hitsausapua olisi saatavilla.
Hinurin lavalleko joutuu, huomista odottelemaan ?
Pykälä
"Tuplakaasari"
Viestit: 80
Liittynyt: Ti Tammi 10, 2006 14:15
Paikkakunta: Turku

Re: Polttoainesäiliö, kiristysvanne, m-92 5 D CS

Viesti Kirjoittaja Pykälä »

Itse ainakin pääsin käsiksi. Ajelin kyllä yhdelläkin pannalla jonkun aikaa puolella tankilla. Toinen panta oli ok-kunnossa.

Uusi orkkis-panta oli helppo vaihtaa, kunhan takapään kiinnitysmutterin sai lioteltua auki. Ensiavuksi sinne voisi laittaa reikänauhaa tms.

Haulla (esim.tankin kiinnikkeet) löytyy lisätietoa.
* Saab 9k 2.3t *
erites-2
Matalapaineturbo
Viestit: 165
Liittynyt: To Joulu 23, 2004 07:12
Paikkakunta: Varkaus

Re: Polttoainesäiliö, kiristysvanne, m-92 5 D CS

Viesti Kirjoittaja erites-2 »

Pykälä kirjoitti:Itse ainakin pääsin käsiksi. Ajelin kyllä yhdelläkin pannalla jonkun aikaa puolella tankilla. Toinen panta oli ok-kunnossa.

Uusi orkkis-panta oli helppo vaihtaa, kunhan takapään kiinnitysmutterin sai lioteltua auki. Ensiavuksi sinne voisi laittaa reikänauhaa tms.

Haulla (esim.tankin kiinnikkeet) löytyy lisätietoa.

Olinpa tyhmä, tein hakuja runsaasti nimellä polttoainesäiliön , bensasäiliön kiinnikkeet, ei napannut. Haku on hyvä kunhan ymmärtäisi nuo oikeat nimitykset vääntää johonkin vierasperäisempään .
270/400
"Ruisku"
Viestit: 118
Liittynyt: Ti Helmi 14, 2006 12:30
Paikkakunta: Naantali

Re: Polttoainesäiliö, kiristysvanne, m-92 5 D CS

Viesti Kirjoittaja 270/400 »

mun täytyi ottaa ekaksi poikittais tanko pois jonka jälkeen pääsin pulttiin käsiksi, joka katkesi. uusi pultti paikalleen ja metro-autosta haettu panta paikalleen (45 ekeä) aikaa meni tunnin verran.
Vastaa Viestiin