Ajon aikana ( tietysti ) katkesi oikeanpuolen kiristysvanne ,etupäästään roikkuu ja laahaa tiessä ! Meteli on senmukainen .
Pääseekö siihen käsiksi pyörän irroittamisella oman tunkkinsa nostovaralla antamaan ensiapua ? Hitsausapua olisi saatavilla.
Hinurin lavalleko joutuu, huomista odottelemaan ?
Polttoainesäiliö, kiristysvanne, m-92 5 D CS
Re: Polttoainesäiliö, kiristysvanne, m-92 5 D CS
Itse ainakin pääsin käsiksi. Ajelin kyllä yhdelläkin pannalla jonkun aikaa puolella tankilla. Toinen panta oli ok-kunnossa.
Uusi orkkis-panta oli helppo vaihtaa, kunhan takapään kiinnitysmutterin sai lioteltua auki. Ensiavuksi sinne voisi laittaa reikänauhaa tms.
Haulla (esim.tankin kiinnikkeet) löytyy lisätietoa.
Uusi orkkis-panta oli helppo vaihtaa, kunhan takapään kiinnitysmutterin sai lioteltua auki. Ensiavuksi sinne voisi laittaa reikänauhaa tms.
Haulla (esim.tankin kiinnikkeet) löytyy lisätietoa.
* Saab 9k 2.3t *
Re: Polttoainesäiliö, kiristysvanne, m-92 5 D CS
Pykälä kirjoitti:Itse ainakin pääsin käsiksi. Ajelin kyllä yhdelläkin pannalla jonkun aikaa puolella tankilla. Toinen panta oli ok-kunnossa.
Uusi orkkis-panta oli helppo vaihtaa, kunhan takapään kiinnitysmutterin sai lioteltua auki. Ensiavuksi sinne voisi laittaa reikänauhaa tms.
Haulla (esim.tankin kiinnikkeet) löytyy lisätietoa.
Olinpa tyhmä, tein hakuja runsaasti nimellä polttoainesäiliön , bensasäiliön kiinnikkeet, ei napannut. Haku on hyvä kunhan ymmärtäisi nuo oikeat nimitykset vääntää johonkin vierasperäisempään .
Re: Polttoainesäiliö, kiristysvanne, m-92 5 D CS
mun täytyi ottaa ekaksi poikittais tanko pois jonka jälkeen pääsin pulttiin käsiksi, joka katkesi. uusi pultti paikalleen ja metro-autosta haettu panta paikalleen (45 ekeä) aikaa meni tunnin verran.