Tonnarissa ongelmia kylmällä koneella

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Avatar
9000CD23T
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 7772
Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
Viesti:

Re: Tonnarissa ongelmia kylmällä koneella

Viesti Kirjoittaja 9000CD23T »

j0ne kirjoitti:
Onko polttoainen kulutus lisääntynyt kansirempan jälkeen..?
Tuli vaan mieleeni että vuotavat suuttimet voivat myös aiheuttaa moisia ongelmia.
Tuo auto on vienyt aina aika helv*tisti bensaa mitä minä tiedän :D
Ei se voima aivan ilmaiseksi tule...... 8O
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
Tero
"Aero"
Viestit: 327
Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 21:06
Paikkakunta: Kuopio

Re: Tonnarissa ongelmia kylmällä koneella

Viesti Kirjoittaja Tero »

Oliskohan tuota syytä kokeilla myös toista imuilman lämpöanturia. Voiko aiheuttaa vastaavaa käyntiongelmaa?

Noh seuraavaksi syyniin vissiin sit myös suuttimet..

ps. bensankulutus riippuu varmaan ihan kuskista, eikä se nyt niin paljoa vie edes... Normitonnari :roll:
Saab 9-5 Aero -00
Tero
"Aero"
Viestit: 327
Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 21:06
Paikkakunta: Kuopio

Re: Tonnarissa ongelmia kylmällä koneella

Viesti Kirjoittaja Tero »

Vaihdettu aeron suuttimet tonnariin ja nyt tuntus pelittävän, ei pätki enää... näköjään tässä -97 aero tonnarissa onkin eri suuttimet kuin mitä minulla oli, siinä oli neljä ruiskutuspistettä, kun omissani oli vain yksi... Mutta hyvin tuntuu pelittävän ja jopa kulutus näyttää paremmalta...

Joutuu starttaamaan näillä suuttimilla huomattavasti pidempään, mistä lie johtuu?
Saab 9-5 Aero -00
Vastaa Viestiin