Nonni nyt on vaihdettu asentoanturi, kohtuu työläs hommahan se oli.
Noin 3h meni uuden anturin vaihdossa aikaa kunhan oli varaosa autosta se ensin irroitettu (toiset 3h). Vaikeuksina kampiakselin pultin aukaisu (3 ukkoa tarvi) sekä kiristimen homemade työkalu tehtiin 2mm pellistä joka osoittautui liian heppoisaksi. Suosittelen työhön KUNNOLLISET ilmavehkeet niin pääsee helpommalla sekä hyvin tehty kiristimenpitotyökalu. Nyt kun tarkemmin ajatteleen niin varmaan isolla nippusiteellä olisi pysynyt...
Vielä 1 ongelma oli työhön liittyen uusi ja vanha liitin olivat erilaisia. Uusi liitin saman tyylinen kuin DI-kasetissa vanhassa oli harmaa neliskanttinen liitin. No apicot, kutistesukat ja vielä kutistesukkien päälle pienet nippusiteet sekä teippiä rajusti auttaa mahdollisiin ongelmiin.
Tietenkin liitimme uuden liittimen autosta irti, joten piti vähän raottaa vielä laturia että liitin sopi menemään oikeasta raosta paikalleen. Harmittavasti kuvia ei tullut otettua rojektista.
Auto lähti kuitenkin käyntiin heti ja on pelannut sen jälkeen moitteetta.
![Saab :saab:](./images/smilies/icon_saab.gif)