
No se onnesta, ja autuudesta. Nyt ongelmaan.

Lämmityslaitteen kenno ilmeisesti vuotaa, koska kuskin matto kastuu. (taas, korjautui paikka-aineella 2000km.ksi.) Kaverit virnistelevät, että nyt sitä pääset nauttimaan Saabin ihanuudesta, on kuulema maailman vaikein remontti edessä???!
Asun pikkukylällä, ja kylän korjaamo olisi tuntitöiltä halpa, (yhdessä pakerrettais) mutta voisko saada neuvoja? Kannattaako laittaa käytettyä kennostoa? (iso työ/kestää pyhättömän viikon) Joutuuko käymään ilmastointihuollossa päästämässä freonit? Miten työ pääpiirteittään etenee? Muuta vihjettä?
Ihan nolottaa liittyä kerhoon, ja ensitöikseen alkaa anella neuvoja, mutta jospa vaikka tulevaisuudessa voisin olla jollekin avuksi

LISÄÄ IHMETTELYN AIHETTA?????
Kävin katselemassa onko nesteet hävinnyt yön aikana? Arvatkaas mitä???
Kun avasin paisuntasäiliön korkin, niin suhahdus vain kuului, kun eiliset paineet
pääsi vapauteen!!!!
Siis miten on mahdollista, et kuukausi sitten laitoin paikka-aineen, ja nesteet
pysyi sisällä n.2000km. (Oli oikea määrä paikkausnestettä, ja lisäyksen jälkeen
ajoin yhtä kyytiä 800km.) Ja 100km. sisään hävisi liki 3-litraa (yöllä?) (Tarkastin
nestepinnan viikko sitten, ja oli OK.) ja nyt paineetkin pysyy järjestelmässä???
En ole lisännyt paikka-aineita, ja ajoin eilen 2 x 25km. (eli termari avautui useasti)
Herää kysymys, onko lämmityksen kenno edes rikki, vai käykö tenunenä eno
juomassa jäähdytysnesteet (tuskin oikeasti

vai miten hem...tissä tuo on mahdollista?