Tonnari on saanut jonkun helvetin kevätflunssan!
Isolla vauhdilla ei ole mitään ongelmia, mutta taajama-ajossa ikäänkuin annostelee tuota polttoainetta omaperäisesti. Moottorijarrutus aiheuttaa siis melkoisen nyppäsyn, kun irrottaa kaasulta ja sitten toisen nyppäsyn kun auto taas päättää antaa soppaa...Nämä kummatkin tokaisut siis silloin, kun en kaasupetaaliin koske.
Lisäksi tyhjäkäynti tykkää jäädä hieman korkealle...
Mainittakoon, että saapas sai ennen oireilua pienimuotoisen vuosihuollon... Tulpat, putsarit jne...
Viisaammat auttakoot...
nykii/tokoo
Re: nykii/tokoo
Kannattaa tarkastaa nyt vaikka ensialkuun että tuliko huollon yhteydessä vahingossa sorkittua mahd. hauraita alipaineletkuja ja onko mallista riippuen eli LH:n ilmamassamittari putsarinvaihdon jäljiltä tiiviisti kiinni eli imuilmavuoto, sitten ehkä tyhjäkäyntimoottorin toiminta ja kaasuläpän perussäätö.
Auton malli ja vuosimalli kannattaa aina mainita tai lisätä allekirjoitukseen, helpottaa kummasti auttamishaluisia vikojen haarukoinnissa.
Auton malli ja vuosimalli kannattaa aina mainita tai lisätä allekirjoitukseen, helpottaa kummasti auttamishaluisia vikojen haarukoinnissa.
Re: nykii/tokoo
onko tomaatti?
Re: nykii/tokoo
Juu, sori
Saabi on vm.92, 2-litrainen ja manuaalilootalla.
Sinänsä mielenkiintoinen vika, ettei se ilmene ihan joka kerta.
Ja kyllähän tuolla konehuoneessa on tullut aikaa vietettyä muutenkin, kytkin kun päätti pestä konehuoneen nesteellä, jne...

Saabi on vm.92, 2-litrainen ja manuaalilootalla.
Sinänsä mielenkiintoinen vika, ettei se ilmene ihan joka kerta.
Ja kyllähän tuolla konehuoneessa on tullut aikaa vietettyä muutenkin, kytkin kun päätti pestä konehuoneen nesteellä, jne...