Tuonti kärryyn pikku hiljaa vaihtelen nesteitä, joten nyt vietäis viimeistä. Mites olette vaihtaneet... Ensin kaikki valutelleet pois ilmausnipoista ja ilmannu uudestaan vai avannu kaikki nipat ja pikkuhiljaa pumpannu säiliön tyhjäksi ja sitten täyttänyt säiliön ja uusiksi?
Mulla, kun tuota tcs ongelman on hieman ilmennyt niin ajattelin, että suljen pois mahkun että kierrossa olisi vettä. Kuumalla ilmalla on n.3cm max viivan yli nestettä ja viileellä karvan alle max rajan. Kaippa sekin voi vaikuttaa ronkeliin tcs systeemiin?
Kytkin/jarru nesteiden vaihto
Kytkin/jarru nesteiden vaihto
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
-
- "Saabisti"
- Viestit: 5804
- Liittynyt: To Syys 18, 2003 18:50
- Paikkakunta: Vantaa
Olen vaihtanut seuraavasti:
painekorkki säiliöön , ja kun säiliö on puolessa välissä, lisäys. Tyhjennysjärjestys, oikea takajarru, vasen etujarru, vasen takajarru ja oikea etujarru, nipasta nesteet letkulla pulloon. Kun neste kirkasta= OK
Kytkimen ilmaus omasta nipastaan, kunnes neste kirkasta.
Noita painekorkkeja saa ostaa autotarvikeliikkeistä. ( 15 Eur)
Korkki josta lähtee letku vaikka varapyörään ( max 1 bar) ja letkunkiristin välille, täytön ajaksi kun irroittaa korkin säiliöstä.
Bläääh, koko päivän tallilla, ulosanti takeltelee

painekorkki säiliöön , ja kun säiliö on puolessa välissä, lisäys. Tyhjennysjärjestys, oikea takajarru, vasen etujarru, vasen takajarru ja oikea etujarru, nipasta nesteet letkulla pulloon. Kun neste kirkasta= OK
Kytkimen ilmaus omasta nipastaan, kunnes neste kirkasta.
Noita painekorkkeja saa ostaa autotarvikeliikkeistä. ( 15 Eur)
Korkki josta lähtee letku vaikka varapyörään ( max 1 bar) ja letkunkiristin välille, täytön ajaksi kun irroittaa korkin säiliöstä.
Bläääh, koko päivän tallilla, ulosanti takeltelee


Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3