riisipussi kirjoitti:Heh, olipa sitten aika ajetun oloinen tuo kumi...
Mistä autosta ja minkälaisten oireiden takia kumi on vaihdettu ??
Ittelläni on 9000 CD 2,3 turbo autom. -90 eikä tietääkseni tollasta osaa ole viä vaihdettu, toisaalta en heti tietäiskään, mitä auto tekee tai moottori, et toi vika paljastus.
9000i -87 Automaagi. Pientä notkumista ja väpäjämistä kiihdyttäessä,
moottori heilahteli koska kumi rikki. Varmaan automaatissa ei niin rajut oireet, koska pehmeämpi vaihto ja mulla aika rauhallinen ajotyyli.
Varmaan manuaalilla ja kova revitys niin olisi ottanut kone konepeltiin
Toihan on vielä ehjä kun vertaa oman tonnarin gummeihin kun ne vaihtelin Siitä vanhasta oli kaikki öljyt karannut ja kumi oli revennyt täysin irti, eli "tyyny" oli kahdessa osassa Eipä ottanut kuitenkaan moottori konepeltiin, kun siinä tyynyn rungossa oli metallinen liikkeenrajoitin. Kivasti se kyllä kolahteli vedon ja moottorijarrutuksen vaihdellessa
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Kahtia se tuokin on, sisämela on tossa päällä sivuttain. Ei viitisinyt käsin enää hipelöidä, meinaan melkoista tervaa tuo moska. Varmaan kumi jotenkin liuennut tuon öljyn/tiesminkä kanssa.