CSI-varustus??

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Barney74
"Turbo"
Viestit: 258
Liittynyt: Ti Touko 25, 2004 09:55
Paikkakunta: Vaasa

CSI-varustus??

Viesti Kirjoittaja Barney74 »

Löysin vm -97 olevan 9000:n. Itse ilmoitus väittää auton olevan Saab 9000 CSE 2.0T.

Lohkolämmitintä sekä vetokoukkua ei kuulemma autossa ole.

Tarkemmin kun autosta kyselin niin selvis, että autossa on CSI varustelu. Onko se sit huonompi kuin CSE? vai mikä ihme se oikein on?

Ja ihmetytti tuo merkintä. 2.0T? Mahtanee kuitenkin olla normi matalapaine turbo?

Sitten vielä takapuskurista, siinä on naarmuja. Onko tietoo, että saako sen maalautttua tai jollain muulla tavalla fiksattua (lähinnä tuli joku värivaha mieleen....mut ei taida olla hyvä?).

Ja muutkin mielipiteet ton ikäisestä autosta ja tuolla varustuksella otetaan kiitollisena vastaan! :wink:

Niin ja tuo on ruotsista tuotu auto. Mitäs tollasesta kannattais maksaa ennen veroja? kilometrilukemaa en ole vielä saanut tietooni vaikka sitä olen jo kahteen otteeseen myyjältä kysynyt.
Saab 9-5 Vector 2,0T -03
Volvo V70 T4F -12
Ex: Saab 9000CS 2,0t -97
karg
"Hölösuu"
Viestit: 3835
Liittynyt: La Touko 10, 2003 06:57
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karg »

E-varusteluun kuului vuonna 1997 Suomessa normaalin lisäksi ainakin nahkainen ratti, sumuvalot, takaspoileri, takalasin pyyhin ja vakionopeussäädin.

2-litraisia ei ollut ko. vuonna kuin matalapaineturboina tai ilman turboa.
AC
"Saabisti"
Viestit: 2117
Liittynyt: Pe Touko 09, 2003 14:47
Paikkakunta: Kpää

Viesti Kirjoittaja AC »

Ainakin yhteen tonnariin olen netissä törmännyt, mitä mainostettiin 9000 CSI, ja tällöin tuo I tuli ruiskusta eli kyseessä oli tavan CS vaparina.
Tuo on tosin turbo :roll:
BMW 320dA Coupe LCI
karg
"Hölösuu"
Viestit: 3835
Liittynyt: La Touko 10, 2003 06:57
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Viesti Kirjoittaja karg »

Onhan noita näköjään enemmänkin.. Nettiautossa on seuraavanlainen Saba myytävänä:

Saab 9000 2.O TURBO CSI SEDAN

ja oikeasti kyseessä on siis 9000 CD 2.0t :lol:
Vastaa Viestiin