femma tonnariin
femma tonnariin
täson tilanne.Tallissa vakio vitonen vagoneeri.Saappimies siis.Myynnissä tonnari joka polttaa mahottomasti id2560345.Asiantuntijakommentteja kaivataan.miltä tuo ritsa vaikuttaa.Hinta kohillaan mielestäin.Arvosteluja aluksesta kaivataan vaik faktat on kuvissa.Millasta shittiä tuos mahtaa ekana olla edessä.
Re: femma tonnariin
En ole asiantuntija ollenkaan, mutta hienokuntoisen oloinen peli tuo aero kuitenkin?gekados kirjoitti:täson tilanne.Tallissa vakio vitonen vagoneeri.Saappimies siis.Myynnissä tonnari joka polttaa mahottomasti id2560345.Asiantuntijakommentteja kaivataan.miltä tuo ritsa vaikuttaa.Hinta kohillaan mielestäin.Arvosteluja aluksesta kaivataan vaik faktat on kuvissa.Millasta shittiä tuos mahtaa ekana olla edessä.
Tuossa tontussa on ainakin ihan salettiin paremmat penkit kuin femmassasi, voinet varautua kuitenkin suht. aataminaikaiseen kojelautaan, epä-älyllisesti toimivaan acc:hen (femman acc:hen verrattuna), jonkin verran kovempaan sisämeluun (eroa ei kovin paljoa), ehkä jämäkämpään ajokäyttäytymiseen (siis olettaen että tonttuaeron alusta on tikissä, ja sinulla ei ole femmassasi sporttialustaa, jne).
Lisäksi femman AS2/AS3-äänentoisto on ihan eri planeetalta kuin tontun.
Tuossa aero-tonnarissa minua harmittaisi se, ettei siinä ole kattoluukkua (kallis ja vaikea asentaa jälkikäteen, kun joutunee kait vaihtamaan mm. koko kattopellin), ja ehkä tuo verkkomaski + tuo ihmeen vääränväriseltä näyttävä kojelaudan naamaosa (jokin tuollainen hopeinen kojelauta voisi kait olla ihan ok, jos on maalattu, ja lakattu oikeasti siististi, jota vahvasti epäilen).
Itse kävin eilen ajamassa femmaa taas pitkästä aikaa, koeajolla 212tkm ajetun -04 linear 2.2TiD wagon-automaatin alusta tuntui ainakin huterammalta kuin 320tkm ajetun tonttuni alusta (tontussa suht tuoreet iskarit ja jouset, ja femmassa saattoivat olla alkuperäiset).
Maantiellä tonnari on mukavampi ohjastettava, kun menee aina suoraan, koeajamaani femmaa piti tyyrätä aina kun tuli tien kallistusta, jne. No tuo on täysin tottumiskysymys, vastaavankuntoisista autoista lienee femma kuitenkin parempi ajaa, tosin sen ergonomia on itselle huonompi kuin tontun, maku- ja tottumiskysymys taasen tämäkin (puhutaan nyt femman perusmallisista lättänäpenkeistä manuaalisäädöin, nahoilla tai ilman, sporttijakkarat ovat siinäkin paljon paremmat, etenkin sähkösäädöin... siltikin jotenkin tontun ajoergonomia on itselle luontevampi, en tykännyt koskaan ajaa ex-femmallanikaan, kun jotenkin istuma-asento suhteessa polkimiin, rattiin, ja vaihdekeppiin ei ollut täydellinen, ng-satkussa etenkin tuo em. juttu oli huono).
Tonnarilla ajaessa saa ainakin säälipisteitä muilta autoilijoilta, koska onhan tonttu ihan väistämättäkin kamalan vanha ruppana, oli aero, tai mikälie malli vaan, mutta jossei se suuremmin haittaa, ja jos sinua noinkin vanhanaikainen auto kiinnostaa, niin ei välttämättä mikään hölmöin vaihtoautoehdokas kuitenkaan?
Itselläni on vielä vanhempi, eli -94 cs ajossa, hieman toisinaan nolottavaa ajaa niinkin vanhalla rupulla, mutta sou not, auto toimii oikein hyvin, vaikka mittarissa jo hurjat 320tkm

Viimeksi muokannut ng900aero, Pe Kesä 19, 2009 02:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Re: femma tonnariin
Mikä helvetti mua hävettäis.Ois nasta skaffaa talliin tollanen ripee tonttu,ja kiusaa hippejä ja stallareita.Lue V#lvomiähiä.Saapila veetään vaik vituksiin!
Re: femma tonnariin
gekados kirjoitti:Mikä helvetti mua hävettäis.Ois nasta skaffaa talliin tollanen ripee tonttu,ja kiusaa hippejä ja stallareita.Lue V#lvomiähiä.Saapila veetään vaik vituksiin!

Tutki nyt ainakin vakio-ruostepaikat, eli lokasuojien reunalistojen ympärystät, ovien alareunat... ja jos jaksat kykkiä, niin tunkinkohdat, ja bensaputken läpivientikohta takaloksun sisäpuolelta, jne. Ja erityisesti kannattaa tsekata onko a-pilareissa pienintäkään ruostekukkaa tuulilasin tiivisteen vieressä/alla (no allehan ei pääse näkemään kuin irrottamalla sen tiivisteen alahuulloksen alle painetun muovikäikäleen), ettei vaan ole karmimätävaivainen yksilö, on aika veemäinen paikka korjata (edellisestä tonnarista tuli korjattua tuulilasinympärystä, ei kiitos koskaan enää).
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Re: femma tonnariin
Mielestäni tuo yksilö on hieman ylihinnoiteltu. Ja lisäksi virivehkeet on yleensä saanut runtua huomattavasti enemmän kuin vakioyksilöt.
Jos aeron kaivelu olisi itselle ajankohtaista, niin suuntaisin katseen ruotsiin ja haetuttaisin sieltä vakiohelmen, virihommiin löytyy lääkkeet tuolta styling&tuning-osiolta, edukkaasti.
-Sami
Jos aeron kaivelu olisi itselle ajankohtaista, niin suuntaisin katseen ruotsiin ja haetuttaisin sieltä vakiohelmen, virihommiin löytyy lääkkeet tuolta styling&tuning-osiolta, edukkaasti.
-Sami
Sami Räihä #1910
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Saksanpatonki alla
Ex: 9³ SC Vector 2.0T A6 XWD eLSD MY09, 9³ SC Vector 2.0t BioPower MY07, 9⁵ Aero Wagon MY02, 9000 CSE 2.3T MY96, 900i8A MY85, 99 MY83
Re: femma tonnariin
Kävin tuolla samassa liikkeessä kattomassa toista tonnaria joka oli kanssa hienon näköinen mutta tosin pelkääjän puolen oven alaosa oli kukassa (varmasti vaihdettu mällin jälkeen) liike oli hankala löytää pitää soittaa siihen numeroon ja kaveri tulee avaamaan oven se on siinä uimahallia vastapäätä metaliovet, mutta käy ihmeessä katsomassa ja koeajolla.
Juha Reinikka Saabisti toisessa polvessa
RIP SAAB 9000 3.0 V6 AT GRIFFIN VM-95 RIP
Myyty Saab 9-3 -07 at5
Jäsen #4605
RIP SAAB 9000 3.0 V6 AT GRIFFIN VM-95 RIP
Myyty Saab 9-3 -07 at5
Jäsen #4605
Re: femma tonnariin
Jos laatikolle ei ole tehty mitään, niin se tahtoo noilla tehoilla tulla remonttiin 300tkm kohdilla. Myös muut kuluvat osat alkavat hajoilla startti, laturi yms.gekados kirjoitti:täson tilanne.Tallissa vakio vitonen vagoneeri.Saappimies siis.Myynnissä tonnari joka polttaa mahottomasti id2560345.Asiantuntijakommentteja kaivataan.miltä tuo ritsa vaikuttaa.Hinta kohillaan mielestäin.Arvosteluja aluksesta kaivataan vaik faktat on kuvissa.Millasta shittiä tuos mahtaa ekana olla edessä.
Moottorin hydraulituet ovat todennäköisesti loppu (n.350€ itse vaihdettuna), jos ei vaihdettu muiden tuentojen kanssa samaan aikaan.
Etsi listaus 200tkm jälkeen tulevista vaivoista ja tarkasta mitkä niistä on tuohon jo tehty.
Hinta mielestäni hieman yläkantissa, mutta jos on nätisti pidetty ja ruosteeton, niin ei paljon halvemmallkaan näitä tahdo löytyä.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx