Tuli sitten lämppärin puhallin (9000cse 2.3t -94) irrotettua ja samalla tulin repineeksi kaksi letkua irti joiden alkuperäisestä sijannista ei ole kovin kummoista käsitystä. Letku numero yksi on melko varmasti ahtopainemittarin letku ja sopii vihreällä ympyröityyn liittimeen? Letkun ollessa kiinni ympyröidyssä liittimessä ahtopainemittari ei kuitenkaan liiku mihinkään. Letkussa numero kaksi lukee koko matkalla ECO ja moottorin käydessä siinä on alipaine. Tuntuu vain ettei tuo kakkosletku riitä mihinkään järkevään paikkaan. Moottoriin päin mentäessä letkussa tulee vastaan haaroitin. Taas opitaan kyllä olemaan maltillisempia autoa purettaessa, kiitän avusta.
Letkut paikallaan ja taas kulkee Saab ilman ikäviä sivuääniä! Ykkösletku on tosiaan tuon cruisen letku ja kakkosletku taasen ahtopainemittarin. Erityiskiitokset Turun MetroAuton mekaanikolle
maqqaRa kirjoitti:Letkut paikallaan ja taas kulkee Saab ilman ikäviä sivuääniä! Ykkösletku on tosiaan tuon cruisen letku ja kakkosletku taasen ahtopainemittarin. Erityiskiitokset Turun MetroAuton mekaanikolle
Letkut tulivat molemmat ympäroityyn läpivienti liittimeen, josta ylempi paikka on piilossa lasinpyyhkimen mekanismin takana. Liittimet löytyvät myös matalapaine tonnareista, joten ahtopaine mittarin asentaminen onnistuu helposti jälkikäteen.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx