Terve taas!
Tässäpä pitäisi (ehkä) purkaa TCS-kaasuläppäkotelo, tavoitteena olisi tietysti kunnostaa se.
Onkos missää purkamis ohjeita taikka räjäytyskuvaa?
Entä sähköarvojen mittaaminen?
Siis ihan sähkömittarilla siitä liittimestä. Millaisia arvoja ja mistä liittimestä niitä pitää tulla? Olisiko kellää tietoa siis liittimien järjestyksestä? Mitkä arvot ovat sopivia ja mitä ne kertovat?
Ajattelin että jos läppäkotelon saa auki ja komponentteja vaihtamalla kuntoon, niin täytyy ostaa sitten eletkroniikka kaupasta niitä laadukkaampia komponentteja. Vai osaako kukaan tässä sanoa jo heti, että mitä pitää ostaa ja uusia sieltä?
TCS-kaasuläppäkotelon purkaminen
Re: TCS-kaasuläppäkotelon purkaminen
Vastaampa itte omaan viestiini.
Eli haku -toiminnolla löytyy tästäkin asiasta tietoa lisää.
Eli jos on tarpeeksi taitava läppäkotellonkin saa purettua. Ja ainakaan läppäkotelon takaisinkytkentä piirin potentiometriä ei saa suoraan elektroniikka kaupasta (koska osa on erikoismallinen).
En oo vielä ruvennu ees purkaan läppäkoteloa, kun se on ainut ja autossa kiinni niin ei oikeen viitti. Kyllähän sillä voi ajaa vaikka se on Limp Home -tilassa. Tässä kesällä olis kiva päästä tienpäällekkin.
Mutta jos vaihtaa uudemma läppäkotelon, jossa kullatut kytkennät, niin onko se pistokkeen kontaktien vaihto hankalaa?
Eli haku -toiminnolla löytyy tästäkin asiasta tietoa lisää.
Eli jos on tarpeeksi taitava läppäkotellonkin saa purettua. Ja ainakaan läppäkotelon takaisinkytkentä piirin potentiometriä ei saa suoraan elektroniikka kaupasta (koska osa on erikoismallinen).
En oo vielä ruvennu ees purkaan läppäkoteloa, kun se on ainut ja autossa kiinni niin ei oikeen viitti. Kyllähän sillä voi ajaa vaikka se on Limp Home -tilassa. Tässä kesällä olis kiva päästä tienpäällekkin.
Mutta jos vaihtaa uudemma läppäkotelon, jossa kullatut kytkennät, niin onko se pistokkeen kontaktien vaihto hankalaa?
SAAB