Pitänee seuraavaan porata pohjaan vedenpoisto reiät

Uskomatonta, mutta totta...Tämä korjaus todella toimisi myös minun autossani. En ymmärrä miten sillä voisi olla niin suuri merkitys, mutta todentotta paineet säilyy vaikka miten pumppaisi poljinta.baasbaas kirjoitti:Minun saabissa oli samanlainen vika joka korjaintu kun käytin kompuran alimmaista liitintä pois ja tuikkasin crc:tä liittimiin
Mulla samat temput tehty jo pari vuotta sitten =)vjbremer kirjoitti:Mulla oli -93 tonnarissa sellainen vika, että ABS valo saattoi tulla päälle kesken ajon. Valo sammui kun käytti virrat pois päältä ja starttas uudellen. Joskus mukulakivillä, saattoi jarrupolkimessa täristä vaikkei jarruun koskenutkaan. Vika johtui näköjään jommankumman etupyörän anturikaapelista. Kaapeli on kiinnitetty kumiholkeilla peltipalaan joka on iskarin juuressa. Kaapeli muodostaa jyrkän u-muotoisen kaaren. Kun lähempänä koria olevaa holkkia iroittaa pääsee kaapeli liikkumaan paremmin kaarteissa ja töisyissä ajettaessa. ABS valo ei ole edes vilkkunut nyt 100km:iin. Sama proseduuri tehty -95 malliseen tonttuun jossa esiintyi vastaavia oireita, toimii nyt siinäkin.
Reetu kirjoitti:Missä tuo kompura sijaitsee , et vois kokeilla tuota liittimen irroitusta ja puhdistusta ?
...Mimmi kirjoitti:Pääsylinterissä kiinni.Jouni H kirjoitti:BTW: missä mahtaa sijaita ABS:n pumppu tämänlaisessa tonnarissa?
No niin...Painekytkimen vaihto operaatio tehty.Pakoputki kirjoitti:No niin...Eräältä foorumilaisesta painekytkin löytyi myytäväksi asti, mutta tuumailtuamme aikamme ja itsekkin asiaan perehdyttyäni huomasin ongelman. Miten kytkimen saa vaihdettua?
Eli mitään kantaa siinä ei irroittamiseksi näkynyt mistä ruuvata auki se tai muutoin vahingoittamatta runkoa saada kytkin irti, joten mikä avuksi?
Koko paketti vaihtoon? Niinkö?
Edit: Parit typot