Mimmi kirjoitti:Jos asiakas minulta (tai edustamaltani organisaatiolta) tilaa vaikkapa turbon vaihdon, minä EN voi ruveta korjaamaan vuotavaa polttoainesäiliötä. Hyviin tapoihin (ja asiakaspalveluun) kylläkin kuuluu infota asiakasta ko. viasta ja pyytää korjauslupa sille.
Korostan, etten ole autoalalla.

Kyllä se noin menee. Itsekin naureskelin kaverille, olin vain sattumalta viemässä kaveria hakeen sitä autoaan, kun tuli nähdyksi kuvatunlainen tilanne. En voinut olla kummankaan puolella (asentajan/tilaajan) seurasin ikävää tilannetta, kuin kärpänen katossa.
Molemmat tunsi olleensa oikeassa asiassaan, työ oli kuitenkin tehty.
Laskun summasta vain oli eri mielipiteet. Asia jatkui niin, että työnjohtaja sanoi vievänsä laskun "johtoportaan" tutkittavaksi ja sieltä ottavat sitten myöhemmin yhteyttä tapauksen johdosta, että saivat tilanteen laukaistua.
En oo viitsinyt kaverilta myöhemminkään kysellä mitä siitä jutusta kehkeytyi, toisaalta on arvattavaa, ettei sitä kaveria ja sen autoa enään korjata siellä korjaamolla, -ei tahdo löytyä aikoja. Ymmärrettävistä syistä.