Entäpäs kallistuksenvakaajan oikeanpuoleisen runkokiinnityksen linkkivipu? Itselläni oli sen runkokiinnitys erään kerran löysällä koska toinen korimuttereistaan oli jostakin syystä korkannut.
Tukivarren etuhela voi toki kolista ja koliseekin jos on tarpeeksi väljä/rikki, siinähän tapahtuu eräänlainen "keinulautailmiö" koska tukivarsi on takapäästään kiinni akselissa ja jousi punkee melkeinpä tukivarren keskikohdilta, eli möykyissä tukivarren etupää voi rytyyttää eestaas väljistyneessä korvakkeessaan.
Panhard- tangon puslien väljyyden tuntisi kyllä jo ajettavuudesta, ts. autoa täytyisi koko ajan ajaa ja ohjastaa niin maan P*... ja oikoa ratilla suoraanmentäessäkin olemattomia "sladeja".
Takakulmassa kolisee jotain
Re: Takakulmassa kolisee jotain
Minun osaltani tämä kolina on ratkennut.
Kolinan aiheutti iskarin alapään pusla.
Vaikka pultti oli näennäisesti tiukalla ja kallistuksenvakaaja ei antanut samasta pultista periksi, pääsi iskari tärisemään.
Nyt pultti on kiristetty kunnon varrella, eikä kolise enää.
Kolinan aiheutti iskarin alapään pusla.
Vaikka pultti oli näennäisesti tiukalla ja kallistuksenvakaaja ei antanut samasta pultista periksi, pääsi iskari tärisemään.
Nyt pultti on kiristetty kunnon varrella, eikä kolise enää.
"Ihmiset, jotka luulevat tietävänsä kaiken, ärsyttävät meitä, jotka tiedämme kaiken."