Tietäisikö ketään mitä eroa on B204:n ja B234:n turbomallien männissä?
Eroavatko niiden mitat merkittävästi?
Onko kiertokankien kiinnitykset, jollain tavoin erilaiset?
Itsellä vaan on -89 vuotinen B202 turbotonnari ja valitettavasti tarvitsisi hankkia uudet männät siihen kun edellisistä yks oli saanut suuren reiän ja muut olivat kuluneet sen verran ettei kunnollisia puristuksia enään voinut saada. Niin kummankohan männät olisi järkevämpää laittaa?
Mitä eroa on B234:n ja B204:n männillä
Mitä eroa on B234:n ja B204:n männillä
#4776 | Saab 9000 CD 2.0T -89
Re: Mitä eroa on B234:n ja B204:n männillä
Samanlaiset ovat 99% varmuudella. Jostakin olen lueskellut että männän helmassa on jotain eroa , mutta mitat ovat samat.
ps: mulla on tossa varastossa setti B204 mäntiä, käytettyjä mutta kelvollisia ( paitsi yksi veivi )
ps: mulla on tossa varastossa setti B204 mäntiä, käytettyjä mutta kelvollisia ( paitsi yksi veivi )
Re: Mitä eroa on B234:n ja B204:n männillä
No ei ole samanlaisia. Männän laella oleva allas on b234 männissä paljon isompi kun b204. Jos laitat 2.3 männät 2 litraseen niin puristukset menee melkosen alas.Kaide kirjoitti:Samanlaiset ovat 99% varmuudella. Jostakin olen lueskellut että männän helmassa on jotain eroa , mutta mitat ovat samat.
Muuten b204/234 on mitoiltaan samat mutta sopivuudesta b202 veiveihin en kyllä osaa sanoo mitään.
Luulis noita b202 osia olevan, niitähän on porukka heitelly kaatopaikalle kun ei mihkään kelpaa.