Joo Minulla on vm 85 oleva turbo tonnari vakiona pitäis olla 175 hp. Miksi auto joskus kaupungissa ja myös tiellä ajaessa sammuu, kun lasken kaasun nopeasti? Tyhjäkäynti heijailee, olen vaihtanut tyhjäkäynti moottorin abc poksin ja ilmamassa mittarin. Jos haluan helposti lisää tehoja, miten niitä saan edullisesti.
Kiitollisena apua etsivä.
Viimeksi muokannut Kölli, Ke Syys 08, 2004 16:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vaihda ihan ensi alkuun BY-PASS venttiili (30€ Saabilta) ja tarkista siltä lähtevä ohuehko (sisähalk 4mm muistaakseni) alipaineletku. Tämän jälkeen kannattaa ryhtyä pohtimaan tehon nostoa...
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
En tiedä tarkkaan tuossa vuosimallissa, mutta se on joko heti siinä kaasuläppäkotelolle menevässä metallisessa imuputkessa ("pystysuoralla" osuudella) tai sitten siitä imuputkelta turbolle päin lähtevän letkun päässä. Venttiili on väriltään musta ja muovinen.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Ossi Rantonen kirjoitti:Missä sellainen sijaitsee?
Paikka jo sanottiinkin edellä,
eli tällainen kapistus.
96GL -79 (MR)
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."