
Pyörijä näytti pahalta ja jakajan kansikin oli kulunut vaihdoin ne molemmat, säädin myös johdot paremmin kontaktia ottaviksi, samalla vaihdoin tulpat ilman rakotulkkia, arvelen kärkiväli olevan aivan liian pieni mutta huomanna ostan tulkin.. ilmeisesti 0,6-0,7 mm??
Mutta itse asiaan. Kone lähti hyvin käyntiin, hieman tarvitsi kaasutella mutta sitten koelenkille. Ei nykinyt mutta ei ehkä ihan parastaankaan antanut. Sitten noin 7 km päästä pysähtyi taas. Muijjaa hinaamaan soittamaan ja pari kertaa kiroillen auton ympäri, sitten starttasin ja lähti! Ajoin lisää lenkkiä noin 10 km eikä ongelmia. Pihassa kävi tyhjäkäyntiä mutta se vaelsi kyllä koko ajan muttei sammunut kuitenkaan. Autossa on ollut koko minun aikani, muutama kk, korkea tyhjäkäynti mutta päästömittauksista meni kuitenkin katsastuksessa heittämällä vaikka siinä on 400 tkm mittarissa, nyt se kävi välillä alemmilla kierroksilla..
Että jos joku jaksoi tämän lukea niin valistuneita arvauksia syistä kiitos! Mitä kannattaisi ekaksi tutkia? Jos alkaa soitto soimaan niin miten se check engine valo kuitattaan?