Terve!
Tässä taannoin kun 9000 oli vielä liikenteessäkin, niin se hajosi taas.
Tälläkertaa hajoaminen tapahtui ihan uudesta kohdasta, moniurahihna oli lähtenyt pois paikaltaan. Syynä hihna tippumiseen, oli/ ilmastoinnin kompressorin pettänyt kiinnityspultti.
Niin se kaikista ylin kiinnityspultti oli pettänyt ja alempikin tais olla löysällä, joten kompressori pääsi sitten liikkumaan ja hihna löystyi.
Kaselin pulttia niin se on tosiaan katkennut ja osa siitä on jäänyt siihen moottorinpuoleiseen kierreosaan kiinni. Katkeamiskohta pultissa on sellainen aikas tasainen mutta vähän rosoinen.
Eli vaikuttais väsymismurtumalta. Vai olisko pulttia joskus kiristetty liikaa tms. ?
Oudolta vaikuttaa tuo vika.
Taas se meni rikki - 9000
Re: Taas se meni rikki - 9000
Sama tapahtui faijan -95 tonnarissa. Huono laakeri kompurassa saattaa lisätä vibraatioita. Onks sulla Seko seiki vai Aisin kompura? Faijan autossa on toi Seko seiki..
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C, Jaguar XJ6 1983
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575