Yks vatipää lisää.
Re: Yks vatipää lisää.
No jos se ei nyt tuollaisesta kömpelöstä sarkasmistani kenellekään selväksi tullut, niin en todellakaan pidä "kaikkia mersukuskeja" tuollaisina edellämainittuina "mesedeseinä".
Mutta hyvää työtä tietäen tai tietämättään tämä heppu tekee kuitenkin..
Mutta hyvää työtä tietäen tai tietämättään tämä heppu tekee kuitenkin..
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2909
- Liittynyt: Ke Joulu 15, 2004 13:55
- Paikkakunta: Vaasa
- Viesti:
Re: Yks vatipää lisää.
Valitettavasti ainakin omassa tuttavapiirissä olevat ovat... (yksi poikkeuksena, ainut joka ei tee autostaan numeroa)Minuteman kirjoitti:Ei kai nyt saa*ana kaikki mersukuskit tuollaisia ole, vai ovatko
...siksi näitä urpoja ei jaksais täällä kattella edes sen yhden vähää....
9000 Aero -97, 9-5 2,0t - 01
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Opel Six Cabriolet -35, KTM Super Duke Gt -16
#2244
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it."
Re: Yks vatipää lisää.
No onpas herkkänahkaista porukkaa.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1105
- Liittynyt: Ti Huhti 07, 2009 08:20
- Paikkakunta: Kajaani
Re: Yks vatipää lisää.
saabistit tuntuu olevan
Ja tuota trollia voitas vaikkapa hiljentää antamalla ainoastaan tylsiä,asiallisia vastauksia,ei muuta.
Kyllä se siitä loppuu aikanaan jos se kaikkia noin vituttaa.
Tai ketju lukkoon,aevashejashama...
Ja tuota trollia voitas vaikkapa hiljentää antamalla ainoastaan tylsiä,asiallisia vastauksia,ei muuta.
Kyllä se siitä loppuu aikanaan jos se kaikkia noin vituttaa.
Tai ketju lukkoon,aevashejashama...
Joku kipotin.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1102
- Liittynyt: Pe Syys 22, 2006 14:29
- Paikkakunta: Hausjärvi - Tre- Seinäjoki
Re: Yks vatipää lisää.
Pomoni kehuu uuden nakumersunsa vääntöä (400 Nm). Onhan se paljon kun vertaa esim ahtamaton 200 d , jossa oli 170 Nm eli sama kuin mulla on ysikutosessa. Tonnarissani on hiukan enemmän kuin 400 Nm, mutta pomo on mukava mies, enkä viitsi asiasta tehdä numeroa.
Tunnen muutamia muitakin mersukuskeja, joista ainoat tyytymättömät ovat omistaneet tai omistavat edelleen väyrysen. Väyrysestä en ole kuullut vielä mitään hyvää.
Tuntemani mersumiehet ovat mukavaa väkeä ja voisin itsekin ajella moisella, mutta vain -94 tai vanhempi kelpaisi. On minulla sellainen ollutkin yli 50 tkm ajan.
Yli puoli miljoonaa ajetun auton luotettavuus on väkisinkin kärsinyt inflaatiota. Pois lukien vanhat mersut esikammioajalta. Nehän ovat kuin työkoneita ihan näteissä kuorissa.
Pidän kaikkia bemareita paskoina kun perheessämme oli neljä huonoa yksilöä peräkkäin. Tekevät Baijerissa kai yksipäiväistä työviikkoa vain maanantaisin. On tainnut mesedesille käydä samoin saabin kanssa. Huono yksilö. Ei siinä enää päätä käännä mikään.
Tunnen muutamia muitakin mersukuskeja, joista ainoat tyytymättömät ovat omistaneet tai omistavat edelleen väyrysen. Väyrysestä en ole kuullut vielä mitään hyvää.
Tuntemani mersumiehet ovat mukavaa väkeä ja voisin itsekin ajella moisella, mutta vain -94 tai vanhempi kelpaisi. On minulla sellainen ollutkin yli 50 tkm ajan.
Yli puoli miljoonaa ajetun auton luotettavuus on väkisinkin kärsinyt inflaatiota. Pois lukien vanhat mersut esikammioajalta. Nehän ovat kuin työkoneita ihan näteissä kuorissa.
Pidän kaikkia bemareita paskoina kun perheessämme oli neljä huonoa yksilöä peräkkäin. Tekevät Baijerissa kai yksipäiväistä työviikkoa vain maanantaisin. On tainnut mesedesille käydä samoin saabin kanssa. Huono yksilö. Ei siinä enää päätä käännä mikään.
Saab 9000 CDE 2,3 T -95 (Speedparts stage 4), Saab 96 -71 (stage 1), Saab 96 -63, Audi A4 1,9 Tdi Quattro -03 stage 1, Taunus 17 m umpikylki -61 (MR), Rover 75 estate 2,5 V6 -03, Taunus 17 M sedan -61.
Re: Yks vatipää lisää.
Kovasti tuntuu tämäkin ketju porukkaa kiinnostavan. Kenenkään ei ole pakko lukea saati sitten kommentoida jos kärkevä kritiikki iskee niin pahasti. Minun mielestä tämä ketju on lähes yhtä hyvää viihdettä kuin GM:n kaupankäynti.
Mitä sitten tonnarin lukkoihin tulee. Tonnareita on ollut kohta kymmenkunta, voi olla ylikin kun en ole laskenut. Kuitenkin ne jotka olen talviaikaan omistanut niin suurimmassa osassa on ollut ongelmana tuo lukkojen jäätyminen. Ensin ei saa lukkoa millään auki (siis nupia ylös) ja sitten kun lopulta saa niin ovi ei pysy enää kiinni. Siihen auttaa ensi hätään kun rengasraudalla tai vastaavalla kolauttaa lukkoon. Pidempi kestoinen korjaus on tuo Mimmin kertoma.
Ko. auton kanssa on ollut kaikkea pientä vääntöä ennenkin. Jossakin vaiheessa rupesi pelaamaan luotettavasti, mutta nyt näyttää taas potkivan.
Mitä sitten tonnarin lukkoihin tulee. Tonnareita on ollut kohta kymmenkunta, voi olla ylikin kun en ole laskenut. Kuitenkin ne jotka olen talviaikaan omistanut niin suurimmassa osassa on ollut ongelmana tuo lukkojen jäätyminen. Ensin ei saa lukkoa millään auki (siis nupia ylös) ja sitten kun lopulta saa niin ovi ei pysy enää kiinni. Siihen auttaa ensi hätään kun rengasraudalla tai vastaavalla kolauttaa lukkoon. Pidempi kestoinen korjaus on tuo Mimmin kertoma.
Ko. auton kanssa on ollut kaikkea pientä vääntöä ennenkin. Jossakin vaiheessa rupesi pelaamaan luotettavasti, mutta nyt näyttää taas potkivan.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Re: Yks vatipää lisää.
Itseäni ihmetyttää tuo, miten voit verrata 80-luvun alun W123 sarjaista mersua ja 90-luvun puolivälin tonnaria? Sama kun vertaisi T mallin Fordia uuteen Mersuun.Mesedesi kirjoitti:Tämän topicin allahan on tullut vaan kerrottua omia kokemuksia eräästä saabista, joka antaa kirjoittajalle aihetta peilata kahta eri merkkiä toisiinsa.
http://foorumi.saabclub.fi/posting.php? ... 2&p=670398
Kaksi täysin eri autoa, aivan eri aikakaudelta.
Itselläni on myös kokemusta Mersuista, mutta en mene vertaamaan Mersua Saabbiin mese.fi sivustolle (Varmasti olisivat vielä paremmat verrokit, suunnilleen saman ikäisiä). Sen verran voin sanoa, että ei tuo johtotähti mikään luotettavuuden esikuva ollut.
#3834
Re: Yks vatipää lisää.
Ei se saab kaikkia miellytä niin mitä outoa siinä on.
Kait siitä on aihettakin vinkua jos ei toimi niinkun haluaisi?
Kait siitä on aihettakin vinkua jos ei toimi niinkun haluaisi?
15cm matalampi caprice -83
Pontiac safari -87
Buick electra -84
Saab 96 -79
Pontiac safari -87
Buick electra -84
Saab 96 -79
Re: Yks vatipää lisää.
Mitäs sä pyytelet siitä hökötyksestäMesedesi kirjoitti:Tiedän tulevani onnelliseksi sinä päivänä, kun joku ostaa tuon hökötyksen minulta pois.
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Re: Yks vatipää lisää.
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=18&t=92802saba90 kirjoitti:Mitäs sä pyytelet siitä hökötyksestäMesedesi kirjoitti:Tiedän tulevani onnelliseksi sinä päivänä, kun joku ostaa tuon hökötyksen minulta pois.
Saab 9-3 2.0t BioPower 5d se -02 --Mikkeli--
Ex Volvo v40 2.0t Classic Aut. -04. Ex Saab 9-3 2.0 3d se -99. Ex Saab 9-3 2.0 5d se -99.
Ex Volvo v40 2.0t Classic Aut. -04. Ex Saab 9-3 2.0 3d se -99. Ex Saab 9-3 2.0 5d se -99.
-
- "Turbo"
- Viestit: 274
- Liittynyt: La Syys 13, 2003 14:45
- Paikkakunta: lohja
Re: Yks vatipää lisää.
Mesedesi on varmaan mukava kaveri ja minun puolesta saa kirjoitella mitä lystää. Mutta toi asennevamma mikä paistaa läpi teksteistäsi häiritsee, esim. ensimmäinen, ainut jne. Millaista vastakaikua voi odottaa saavansa kun on tuolla asenteella liikenteessä vai onko toi savolaista huumoria?
Ehkä MB-sivustoilla on tuollaiseen totuttu. Ja tuon ikäiset autot ovat yksilöitä, monet 123-sarjan mersutkin ovat varmasti jo parhaat päivänsä nähneet. Toivottavasti saat Saabin myytyä, niin voit ostaa mersusi takaisin.
Ehkä MB-sivustoilla on tuollaiseen totuttu. Ja tuon ikäiset autot ovat yksilöitä, monet 123-sarjan mersutkin ovat varmasti jo parhaat päivänsä nähneet. Toivottavasti saat Saabin myytyä, niin voit ostaa mersusi takaisin.
Re: Yks vatipää lisää.
Tuolla olisi myydään/ostetaan autot palstalla joku vaihtamassa mersua og900:seen. Ei nyt suoraan tonnaria kaipaa, mutta ehkä kaveri säälistä taipuu tämän topikin luettuaan...
Mesedesi onnea vaan kaupoille tolla pyyntihinnalla .
Mesedesi onnea vaan kaupoille tolla pyyntihinnalla .
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Re: Yks vatipää lisää.
Hmm hyvä taktiikka haukkua auto ensin täydeksi pask*ksi ja sitten pyytää siitä 1700€ Ajattelin että näin huonon auton ois voinut käydä hakee puol ilmaseks pois kun samassa kylässäkin ilmeisesti on...
9000 Aero -97 RE85
9-5 Aero -01 Biopower
9-5 Aero -01 Biopower
Re: Yks vatipää lisää.
No myydään jos joku ostaa.
Mutta se on totta, ettei minusta ainankaan epärehellistä autokauppiasta saa.
Ja en nyt tuohon hintamääritelmään sen enempää ota kantaa, mutta sillon kun tuon ilmoituksen laitoin, niin pyyntöni oli 500 euroa halvempi kun ensimmäinen 2,3 turboautomaatti, joka nettiautosta tuli vastaan.
Mutta ne taitaa todellisuudessa olla vaan arvoa alentavia ominaisuuksia?
Ja tarjotakin saa, ei se hinta ole kiveen hakattu.
Mutta se on totta, ettei minusta ainankaan epärehellistä autokauppiasta saa.
Ja en nyt tuohon hintamääritelmään sen enempää ota kantaa, mutta sillon kun tuon ilmoituksen laitoin, niin pyyntöni oli 500 euroa halvempi kun ensimmäinen 2,3 turboautomaatti, joka nettiautosta tuli vastaan.
Mutta ne taitaa todellisuudessa olla vaan arvoa alentavia ominaisuuksia?
Ja tarjotakin saa, ei se hinta ole kiveen hakattu.
Mercedes-Benzejä X 3
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Re: Yks vatipää lisää.
Mites kun tuon rehellisyytesi otit puheeksi...
Eikö oo vähän ristiriitasta haukkua kaikki saabit paskoiksi yms. ja sitten myydä autoa: "vaikuttaa ihan asialliselle ajopelille."
Eikö oo vähän ristiriitasta haukkua kaikki saabit paskoiksi yms. ja sitten myydä autoa: "vaikuttaa ihan asialliselle ajopelille."
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.