Yks vatipää lisää.

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Harrimatias
"Hölösuu"
Viestit: 1148
Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
Paikkakunta: Vantaa

Re: Yks vatipää lisää.

Viesti Kirjoittaja Harrimatias »

Ei tässä voi kuin ihmetellä miten huono tuuri sinulla on käynyt.
Usko huvikses, one in a million.
Koita kestää vaikka terästetyn glögin voimalla :mrgreen:
Saab 900 2.0t Cab -97
hatami
"Aero"
Viestit: 400
Liittynyt: Ti Marras 04, 2003 21:59
Paikkakunta: Laukaa

Re: Yks vatipää lisää.

Viesti Kirjoittaja hatami »

Täytyynee sanoa vaan, olet aika yksilön löytänyt. Itselläni 2 samanikäistä ja ei tollasia ongelmia ole ollut, löytyy myös vanhempaa painosta joka toimii myös kuin junan vessa. Koeta pärjätä ja hyvät joulut :D
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Re: Yks vatipää lisää.

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Jotenkin tulee tuosta tonnariyksilöstä mieleen tämä RIIVATTU NISSAN. :mrgreen:

Onnea ja menestystä sekä pitkää pinnaa toivottelen kaikesta huolimatta.. :D
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
9000 CD 2.0
"Tuplakaasari"
Viestit: 57
Liittynyt: Ma Joulu 10, 2007 20:21

Re: Yks vatipää lisää.

Viesti Kirjoittaja 9000 CD 2.0 »

Täytyy ihmetellä MINKÄLAINEN vikapesä sinun hyvä"Mesedesi" Saappisi on???!!! :?
Itsekin omistan Tonnarin -vm.97 ja nyt ostaessani sen autolla oli ajettu 235000 km.
Nyt on ajettu 375000 kilometriä ja korjauslista on tälläinen:
Vesipumppu
DI-kasetti
Polttoainepumppu
Takapääniskarit
Takapäähän pari joustinkumia
Etupäähän vasemmalle puslat
Etupään pallonivelet
Taakse jarrusatulat
Siinäpä nuo!!! Tietysti olen joutunut itsekin tappelemaan Tonnarin tyyppivian kanssa,eli ovien lukot jäätyvät ja lukkonupit jumivat lauhan kelin mennessä pakkaselle.
Mutta toistaiseksi olen ollut ERITTÄIN TYYTYVÄINEN autooni!!! :mrgreen:
Mesedesi
"Ruisku"
Viestit: 108
Liittynyt: Ma Marras 30, 2009 21:05
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yks vatipää lisää.

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Nimimerkki Suorsa kun kuuluu tämän yksilön entisiin omistajiin, ja hän mainitsi tuossa jokunen viesti aiemmin, että ko. rakkineen kanssa oli jotain vääntöä hänenkin aikaan, ja että tuohon olisi muka vaihdettu palikkaa jo aiemminkin.

Nyt alkoi kiinnostamaan, että mitähän ne ko. taistelut ovat pitäneet sisällään?
Mercedes-Benzejä X 3
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Mesedesi
"Ruisku"
Viestit: 108
Liittynyt: Ma Marras 30, 2009 21:05
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yks vatipää lisää.

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Arvoisat valantehneet saapistit.

Näin joulun hyvän tahdon hengessä rohkenen toivoa teiltä pientä palvelusta.

Ristikää kätenne ja rukoilkaa korkeammilta voimilta turvaa ja onnistunutta matkaa meikäläiselle, joka kohta joutuu ysipommillaan lähtemään lähisukulaistensa haudoille viemään kynttilöitä.

Matka on noin 8 kilometriä pitkä yhteensä.

Minä ainankin teen ristinmerkin rintaan, ennenkun astun kuskinpukille.
Mercedes-Benzejä X 3
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3435
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Re: Yks vatipää lisää.

Viesti Kirjoittaja suorsa »

Mesedesi kirjoitti:Nyt alkoi kiinnostamaan, että mitähän ne ko. taistelut ovat pitäneet sisällään?
Ko. autohan on kertaalleen ollut menossa jo varaosiksi, irrotettu mm. ahdin, keulan osia (mm. pellit ja sumuvalot), bokseja, verhoiluja, sytkäkasetti ja miljoona muuta pientä nippeliä ja nappelia. Myös takaosan johtosarja on kertaalleen katkottu ja liitetty uudelleen. Noista johtosarjan liitoksista ei tarvitse olla huolissaan - ne on tehty juottamalla ja suojattu kutistesukalla. Osat laitettu takaisin paikoilleen ja mm. ahtimeen on vaihdettu uudet laakerit. Muistelisin, että rekisteröinnin aikoihin oli ongelmaa keskuslukon kanssa, samoin mystisiä nykimisiä ja käynnistysongelmia. Ne kuitenkin ratkesivat silloin sytkäkasetin ja virtalukon pohjan vaihdolla ja saattoi siihen olla osuutta kuun asennollakin. Kuitenkin nuo ongelmat oli poissa kun myin auton kesällä 2008.

Mahtoiko tässä autossa olla tcs? Jos oli niin siihenkin meni vaihtoon varmuusventtiilit ja ets-boksi. Jos tässä ei ole tcs:ää niin sitten se oli joku muu auto.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Mesedesi
"Ruisku"
Viestit: 108
Liittynyt: Ma Marras 30, 2009 21:05
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yks vatipää lisää.

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

No just.

En minä siinätapauksessa tätä enää myy.
Kyllä tälle on viisainta tosiaan pistää tuleen kun kevät koittaa.
Mercedes-Benzejä X 3
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
jyyrä
"Hölösuu"
Viestit: 1104
Liittynyt: Ti Tammi 15, 2008 19:46
Paikkakunta: Uurainen

Re: Yks vatipää lisää.

Viesti Kirjoittaja jyyrä »

Mesedesi kirjoitti:pistää tuleen kun kevät koittaa.
Miksi vasta keväällä nyt saisit siitä sentään vähän lämpöä tähän talven kylmyyteen ja voit pyytää samalla koko sukusi lämmittelemään...
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
ranver
"Koeajolla"
Viestit: 3
Liittynyt: La Maalis 01, 2008 11:30
Paikkakunta: karjaa

Re: Yks vatipää lisää.

Viesti Kirjoittaja ranver »

kyllä noi tonnarit oikeesti on aika rimpuloita,mullakin oli vähän aikaa joku 9000 turbo ja siitä ikkunat tippuili ja noi ovet vittuili ja kaiken maailman nykimisiä koko ajan.vanha kunnon 900 oli kyllä vielä kunnon auto!mut ajellaan me vaan vanhoilla mersuilla ni pysyy ainakin mun vaimokin tyytyväisenä,se kun aina kyselee et koska taas ostat kasikoneisen w126.
vjbremer
"Hölösuu"
Viestit: 1307
Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 22:09
Paikkakunta: Espoo

Re: Yks vatipää lisää.

Viesti Kirjoittaja vjbremer »

ranver kirjoitti:kyllä noi tonnarit oikeesti on aika rimpuloita,mullakin oli vähän aikaa joku 9000 turbo ja siitä ikkunat tippuili ja noi ovet vittuili ja kaiken maailman nykimisiä koko ajan.vanha kunnon 900 oli kyllä vielä kunnon auto!mut ajellaan me vaan vanhoilla mersuilla ni pysyy ainakin mun vaimokin tyytyväisenä,se kun aina kyselee et koska taas ostat kasikoneisen w126.
Kyllä sen taas huomasi lumen tultua, että 9000 on auto isolla A:lla. Kaiken maailman paskaraadot poikittain ja ojassa kokoajan. Ehkä sillä tähdellä on helpompi tähdätä ojaan. Ei riitä että noi vanhat taksit tukkivat tiemme kesäisin, nyt niitä pitää kestää talvellakin. Sitä paitsi melkein aina joku mämmikoura risupartarunkkari ratissa.
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C 4matic AMG
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Mesedesi
"Ruisku"
Viestit: 108
Liittynyt: Ma Marras 30, 2009 21:05
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yks vatipää lisää.

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

jyyrä kirjoitti: Miksi vasta keväällä ...päläpälä...
No keväällä aion osallistua palolaitoksella tapahtuvaan pippaloon, jossa opetetaan auton sammuttamista ja ensiapua liikenneonnettomuustilanteissa.

Eipähän tarvitse miettiä, että mikä kyyti poltetaan harjoittelumielessä.
Mercedes-Benzejä X 3
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
advance
"Kaasari"
Viestit: 30
Liittynyt: Pe Huhti 02, 2004 14:03

Re: Yks vatipää lisää.

Viesti Kirjoittaja advance »

400euroa voisin tuosta tarjota niin pääsisit siitä. :saab: :saab: :saab: :saab:
Mesedesi
"Ruisku"
Viestit: 108
Liittynyt: Ma Marras 30, 2009 21:05
Paikkakunta: Kuopio

Re: Yks vatipää lisää.

Viesti Kirjoittaja Mesedesi »

Uskoisin, että mielihyvä tuon tuleen tuikkaamisesta on suurempi kun ko. tarjouksen hyväksyminen.
Mutta kiitos kuitenkin.
Mercedes-Benzejä X 3
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
advance
"Kaasari"
Viestit: 30
Liittynyt: Pe Huhti 02, 2004 14:03

Re: Yks vatipää lisää.

Viesti Kirjoittaja advance »

No jos vielä satanen nokkiin :saab:
Vastaa Viestiin