Yks vatipää lisää.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1148
- Liittynyt: To Touko 05, 2005 11:33
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Yks vatipää lisää.
Ei tässä voi kuin ihmetellä miten huono tuuri sinulla on käynyt.
Usko huvikses, one in a million.
Koita kestää vaikka terästetyn glögin voimalla
Usko huvikses, one in a million.
Koita kestää vaikka terästetyn glögin voimalla
Saab 900 2.0t Cab -97
Re: Yks vatipää lisää.
Täytyynee sanoa vaan, olet aika yksilön löytänyt. Itselläni 2 samanikäistä ja ei tollasia ongelmia ole ollut, löytyy myös vanhempaa painosta joka toimii myös kuin junan vessa. Koeta pärjätä ja hyvät joulut
Re: Yks vatipää lisää.
Jotenkin tulee tuosta tonnariyksilöstä mieleen tämä RIIVATTU NISSAN.
Onnea ja menestystä sekä pitkää pinnaa toivottelen kaikesta huolimatta..
Onnea ja menestystä sekä pitkää pinnaa toivottelen kaikesta huolimatta..
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 57
- Liittynyt: Ma Joulu 10, 2007 20:21
Re: Yks vatipää lisää.
Täytyy ihmetellä MINKÄLAINEN vikapesä sinun hyvä"Mesedesi" Saappisi on???!!!
Itsekin omistan Tonnarin -vm.97 ja nyt ostaessani sen autolla oli ajettu 235000 km.
Nyt on ajettu 375000 kilometriä ja korjauslista on tälläinen:
Vesipumppu
DI-kasetti
Polttoainepumppu
Takapääniskarit
Takapäähän pari joustinkumia
Etupäähän vasemmalle puslat
Etupään pallonivelet
Taakse jarrusatulat
Siinäpä nuo!!! Tietysti olen joutunut itsekin tappelemaan Tonnarin tyyppivian kanssa,eli ovien lukot jäätyvät ja lukkonupit jumivat lauhan kelin mennessä pakkaselle.
Mutta toistaiseksi olen ollut ERITTÄIN TYYTYVÄINEN autooni!!!
Itsekin omistan Tonnarin -vm.97 ja nyt ostaessani sen autolla oli ajettu 235000 km.
Nyt on ajettu 375000 kilometriä ja korjauslista on tälläinen:
Vesipumppu
DI-kasetti
Polttoainepumppu
Takapääniskarit
Takapäähän pari joustinkumia
Etupäähän vasemmalle puslat
Etupään pallonivelet
Taakse jarrusatulat
Siinäpä nuo!!! Tietysti olen joutunut itsekin tappelemaan Tonnarin tyyppivian kanssa,eli ovien lukot jäätyvät ja lukkonupit jumivat lauhan kelin mennessä pakkaselle.
Mutta toistaiseksi olen ollut ERITTÄIN TYYTYVÄINEN autooni!!!
Re: Yks vatipää lisää.
Nimimerkki Suorsa kun kuuluu tämän yksilön entisiin omistajiin, ja hän mainitsi tuossa jokunen viesti aiemmin, että ko. rakkineen kanssa oli jotain vääntöä hänenkin aikaan, ja että tuohon olisi muka vaihdettu palikkaa jo aiemminkin.
Nyt alkoi kiinnostamaan, että mitähän ne ko. taistelut ovat pitäneet sisällään?
Nyt alkoi kiinnostamaan, että mitähän ne ko. taistelut ovat pitäneet sisällään?
Mercedes-Benzejä X 3
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Re: Yks vatipää lisää.
Arvoisat valantehneet saapistit.
Näin joulun hyvän tahdon hengessä rohkenen toivoa teiltä pientä palvelusta.
Ristikää kätenne ja rukoilkaa korkeammilta voimilta turvaa ja onnistunutta matkaa meikäläiselle, joka kohta joutuu ysipommillaan lähtemään lähisukulaistensa haudoille viemään kynttilöitä.
Matka on noin 8 kilometriä pitkä yhteensä.
Minä ainankin teen ristinmerkin rintaan, ennenkun astun kuskinpukille.
Näin joulun hyvän tahdon hengessä rohkenen toivoa teiltä pientä palvelusta.
Ristikää kätenne ja rukoilkaa korkeammilta voimilta turvaa ja onnistunutta matkaa meikäläiselle, joka kohta joutuu ysipommillaan lähtemään lähisukulaistensa haudoille viemään kynttilöitä.
Matka on noin 8 kilometriä pitkä yhteensä.
Minä ainankin teen ristinmerkin rintaan, ennenkun astun kuskinpukille.
Mercedes-Benzejä X 3
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Re: Yks vatipää lisää.
Ko. autohan on kertaalleen ollut menossa jo varaosiksi, irrotettu mm. ahdin, keulan osia (mm. pellit ja sumuvalot), bokseja, verhoiluja, sytkäkasetti ja miljoona muuta pientä nippeliä ja nappelia. Myös takaosan johtosarja on kertaalleen katkottu ja liitetty uudelleen. Noista johtosarjan liitoksista ei tarvitse olla huolissaan - ne on tehty juottamalla ja suojattu kutistesukalla. Osat laitettu takaisin paikoilleen ja mm. ahtimeen on vaihdettu uudet laakerit. Muistelisin, että rekisteröinnin aikoihin oli ongelmaa keskuslukon kanssa, samoin mystisiä nykimisiä ja käynnistysongelmia. Ne kuitenkin ratkesivat silloin sytkäkasetin ja virtalukon pohjan vaihdolla ja saattoi siihen olla osuutta kuun asennollakin. Kuitenkin nuo ongelmat oli poissa kun myin auton kesällä 2008.Mesedesi kirjoitti:Nyt alkoi kiinnostamaan, että mitähän ne ko. taistelut ovat pitäneet sisällään?
Mahtoiko tässä autossa olla tcs? Jos oli niin siihenkin meni vaihtoon varmuusventtiilit ja ets-boksi. Jos tässä ei ole tcs:ää niin sitten se oli joku muu auto.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Re: Yks vatipää lisää.
No just.
En minä siinätapauksessa tätä enää myy.
Kyllä tälle on viisainta tosiaan pistää tuleen kun kevät koittaa.
En minä siinätapauksessa tätä enää myy.
Kyllä tälle on viisainta tosiaan pistää tuleen kun kevät koittaa.
Mercedes-Benzejä X 3
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Re: Yks vatipää lisää.
Miksi vasta keväällä nyt saisit siitä sentään vähän lämpöä tähän talven kylmyyteen ja voit pyytää samalla koko sukusi lämmittelemään...Mesedesi kirjoitti:pistää tuleen kun kevät koittaa.
Mercedes-Benz B Electric Drive 2015
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Saab 9-3 Aero SC TTID 2008, 230Hv 480Nm Turbotec
Saab 9-3 Turbo jubilee 2002
Re: Yks vatipää lisää.
kyllä noi tonnarit oikeesti on aika rimpuloita,mullakin oli vähän aikaa joku 9000 turbo ja siitä ikkunat tippuili ja noi ovet vittuili ja kaiken maailman nykimisiä koko ajan.vanha kunnon 900 oli kyllä vielä kunnon auto!mut ajellaan me vaan vanhoilla mersuilla ni pysyy ainakin mun vaimokin tyytyväisenä,se kun aina kyselee et koska taas ostat kasikoneisen w126.
Re: Yks vatipää lisää.
Kyllä sen taas huomasi lumen tultua, että 9000 on auto isolla A:lla. Kaiken maailman paskaraadot poikittain ja ojassa kokoajan. Ehkä sillä tähdellä on helpompi tähdätä ojaan. Ei riitä että noi vanhat taksit tukkivat tiemme kesäisin, nyt niitä pitää kestää talvellakin. Sitä paitsi melkein aina joku mämmikoura risupartarunkkari ratissa.ranver kirjoitti:kyllä noi tonnarit oikeesti on aika rimpuloita,mullakin oli vähän aikaa joku 9000 turbo ja siitä ikkunat tippuili ja noi ovet vittuili ja kaiken maailman nykimisiä koko ajan.vanha kunnon 900 oli kyllä vielä kunnon auto!mut ajellaan me vaan vanhoilla mersuilla ni pysyy ainakin mun vaimokin tyytyväisenä,se kun aina kyselee et koska taas ostat kasikoneisen w126.
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C 4matic AMG
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Re: Yks vatipää lisää.
No keväällä aion osallistua palolaitoksella tapahtuvaan pippaloon, jossa opetetaan auton sammuttamista ja ensiapua liikenneonnettomuustilanteissa.jyyrä kirjoitti: Miksi vasta keväällä ...päläpälä...
Eipähän tarvitse miettiä, että mikä kyyti poltetaan harjoittelumielessä.
Mercedes-Benzejä X 3
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Re: Yks vatipää lisää.
400euroa voisin tuosta tarjota niin pääsisit siitä.
Re: Yks vatipää lisää.
Uskoisin, että mielihyvä tuon tuleen tuikkaamisesta on suurempi kun ko. tarjouksen hyväksyminen.
Mutta kiitos kuitenkin.
Mutta kiitos kuitenkin.
Mercedes-Benzejä X 3
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Muunmerkkisiä X 2
Saab 9000 oli ja meni.
Re: Yks vatipää lisää.
No jos vielä satanen nokkiin