---
Alipaineletkut menee 87:ssa näin:
http://www.hut.fi/u/jus/saab/9000/uudet ... etkut1.gif
Se putki pakosarjasta on EGR, pakokaasunkierrätyslaite. Sen voi poistaa kun tulppaa kaikki putki- ja letkulähdöt.
http://www.hut.fi/u/jus/saab/9000/uudet/EGR.gif
Ei varmaan kovin huimia ahda jos on paljon letkuja irti. Jos ei vuoda, moottorijarrutuksessa mittarin kuuluu mennä yli puoleenväliin alipaineen puolelle.
Olikohan se paineanturin vika sitten jos nakuttelee nollapaineilla.
http://www.hut.fi/u/jus/saab/9000/uudet ... etkut1.gif
Se putki pakosarjasta on EGR, pakokaasunkierrätyslaite. Sen voi poistaa kun tulppaa kaikki putki- ja letkulähdöt.
http://www.hut.fi/u/jus/saab/9000/uudet/EGR.gif
Ei varmaan kovin huimia ahda jos on paljon letkuja irti. Jos ei vuoda, moottorijarrutuksessa mittarin kuuluu mennä yli puoleenväliin alipaineen puolelle.
Olikohan se paineanturin vika sitten jos nakuttelee nollapaineilla.
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Asiaan liittyen. Elikkäs omassa tonnarissa -90 2.0T ei paineet mene, kuin viisarin verran alipaineen puolelle moottorijarrutuksessa. Toisaalta paineetkaan eivät nouse täyskaasukiihdytyksessä kuin juuri ja juuri keltaisen ja punaisen rajalle, ehkä hieman allekin. Olisiko syynä ilmavuoto? Olen kyllä yrittänyt tutkia kaikki letkut ja liittimet, mutta ei tuntuisi vuotavan. Voiko tuo aktiivihiilisuodatin vaikuttaa jotenkin tähän. Siihen kun ei tule tankilta ollenkaan sitä letkua ja liitin on "auki".
samsikki kirjoitti:Asiaan liittyen. Elikkäs omassa tonnarissa -90 2.0T ei paineet mene, kuin viisarin verran alipaineen puolelle moottorijarrutuksessa. Toisaalta paineetkaan eivät nouse täyskaasukiihdytyksessä kuin juuri ja juuri keltaisen ja punaisen rajalle, ehkä hieman allekin. Olisiko syynä ilmavuoto? Olen kyllä yrittänyt tutkia kaikki letkut ja liittimet, mutta ei tuntuisi vuotavan. Voiko tuo aktiivihiilisuodatin vaikuttaa jotenkin tähän. Siihen kun ei tule tankilta ollenkaan sitä letkua ja liitin on "auki".
Ettei vaan ole bypass venttiili rikki
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
to4 kirjoitti:Ainakaan to3:sta ei saa irti irroittamatta pakosarjaa. Eipä ole hankala homma, pakosarjan pultit auki, downpipe, IMM, öljyn meno -ja paluuputket ja vesiputket irti. Alle tuntiin menee, kun on harjoitellut tarpeeksi .
Totta.
T25:n pystyy vaihtaamaan pakosarjaa irrottamatta.
96GL -79 (MR)
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."
900T16 Cabriolet -93
9-5 AERO A MY2004 BioPower, 9-5 2.0t A MY2006 BioPower
NG 9-5 2.0TiD MY2011 Jäsen nro 341 - "Kuupasta se kaikki alkoi..."