Mahtaako olla mistään kotoisin? Onko kellään kokemuksia kyseisestä tuotteesta?
Bak Saab 9000 CS
Blankt el-förzinkat 92-98 10.2930 1,420 kr A
![Kuva](http://www.geting.se/image.php/210741-10,2920.jpg)
Ookkos ajanut autoa jossa on toi / ei ole? Sanonpahan vaan, että on huomattava ero ajaa mutkasta tietä...Tietty jos jollain 100hp:llä ajat ja alle 50 niin sit ymmärrän kommenttisi...Mut esim. radalla ovat ehdottomat sekä edessä, että takana...Tietty pelkästään edessä jo huono radalla...Tarttis olla sekä että sitten...Jos vauhtia/ tehoa on....
Siis aivan oikeaoppinen poikkituki takana auttaa, itselläni oli rojektitonnarissa hitsattu tangot ristiin rengaskotelojen väliin ja se auttoi. En usko että tuo kuvan tapainen, pelkästään iskareiden yläpään pulttien alle tuleva on muuta kuin hieno koriste, eihän se jäykistä itse runkoa yhtään. Eri juttu jos sen sais pultattua osaksi runkoa samalla.9000 Saabismi kirjoitti:Ookkos ajanut autoa jossa on toi / ei ole? Sanonpahan vaan, että on huomattava ero ajaa mutkasta tietä...Tietty jos jollain 100hp:llä ajat ja alle 50 niin sit ymmärrän kommenttisi...Mut esim. radalla ovat ehdottomat sekä edessä, että takana...Tietty pelkästään edessä jo huono radalla...Tarttis olla sekä että sitten...Jos vauhtia/ tehoa on....
Jaa niinkuin omassa nuhapumpussasi, jonka on myyjä jo valmiiksi virittänyt sulle ajettavaksi?9000 Saabismi kirjoitti:Jos vauhtia/ tehoa on....
Kokemusta ei nyt ole kuin reilut 3x vakiotehoisesta sekä radalla että kentällä, tosin ei tuommoisesta rimpulasta.9000 Saabismi kirjoitti:
Ookkos ajanut autoa jossa on toi / ei ole? Sanonpahan vaan, että on huomattava ero ajaa mutkasta tietä...Tietty jos jollain 100hp:llä ajat ja alle 50 niin sit ymmärrän kommenttisi...Mut esim. radalla ovat ehdottomat sekä edessä, että takana...Tietty pelkästään edessä jo huono radalla...Tarttis olla sekä että sitten...Jos vauhtia/ tehoa on....
Ja v*tun mä puhu ees saabista....Mulle ihan v*tun sama mitä tälläisesta etuvedon paskasta ottaa tehoo kun kun menee hukkaan...Coltti kirjoitti:Jaa niinkuin omassa nuhapumpussasi, jonka on myyjä jo valmiiksi virittänyt sulle ajettavaksi?9000 Saabismi kirjoitti:Jos vauhtia/ tehoa on....
Ei saabin omistajat osaa tehä kun rimpuloita, näköjään....Japso kirjoitti:Kokemusta ei nyt ole kuin reilut 3x vakiotehoisesta sekä radalla että kentällä, tosin ei tuommoisesta rimpulasta.9000 Saabismi kirjoitti:
Ookkos ajanut autoa jossa on toi / ei ole? Sanonpahan vaan, että on huomattava ero ajaa mutkasta tietä...Tietty jos jollain 100hp:llä ajat ja alle 50 niin sit ymmärrän kommenttisi...Mut esim. radalla ovat ehdottomat sekä edessä, että takana...Tietty pelkästään edessä jo huono radalla...Tarttis olla sekä että sitten...Jos vauhtia/ tehoa on....
Miksi sitä viivalle aina ollaan kosiskelemassa, kun itekki sanoit että etuvetonen ei siinä ole vahvimmillaan9000 Saabismi kirjoitti: Ja ihan vapaast, tule viivalle, katotaan kumpi jää...Ja tuun tällä ja ihan näines...En viittii vaivaa nähä "kumartaa" saabin konehuoneeseen...Muut vehkeet on sitä varten...
Ei kait kukaan nyt itelleen tuollaista tikkua vapaaehtoisesti tee? Tälläisestä vois olla jo jotain apua:9000 Saabismi kirjoitti:Ei saabin omistajat osaa tehä kun rimpuloita, näköjään....Japso kirjoitti:Kokemusta ei nyt ole kuin reilut 3x vakiotehoisesta sekä radalla että kentällä, tosin ei tuommoisesta rimpulasta.9000 Saabismi kirjoitti:
Ookkos ajanut autoa jossa on toi / ei ole? Sanonpahan vaan, että on huomattava ero ajaa mutkasta tietä...Tietty jos jollain 100hp:llä ajat ja alle 50 niin sit ymmärrän kommenttisi...Mut esim. radalla ovat ehdottomat sekä edessä, että takana...Tietty pelkästään edessä jo huono radalla...Tarttis olla sekä että sitten...Jos vauhtia/ tehoa on....![]()
Ei ole ei, mut silloin kun tiedän siinä pärjääväni ja kyseisellä kiistellyllä tavaralla ns. väärin kiinnitettynä niin olen kyllä valmis lähtemään....Coltti kirjoitti:Miksi sitä viivalle aina ollaan kosiskelemassa, kun itekki sanoit että etuvetonen ei siinä ole vahvimmillaan9000 Saabismi kirjoitti: Ja ihan vapaast, tule viivalle, katotaan kumpi jää...Ja tuun tällä ja ihan näines...En viittii vaivaa nähä "kumartaa" saabin konehuoneeseen...Muut vehkeet on sitä varten...
Kerros stooris miten toi on "vakoita" joka asennetaan vaan yläpäähän parempi?Japso kirjoitti:Ei kait kukaan nyt itelleen tuollaista tikkua vapaaehtoisesti tee? Tälläisestä vois olla jo jotain apua:9000 Saabismi kirjoitti:Ei saabin omistajat osaa tehä kun rimpuloita, näköjään....Japso kirjoitti:Kokemusta ei nyt ole kuin reilut 3x vakiotehoisesta sekä radalla että kentällä, tosin ei tuommoisesta rimpulasta.![]()
http://www.dynotechonline.com/store/ind ... 428654bfb8
9000 Saabismi kirjoitti:Kerros stooris miten toi on "vakoita" joka asennetaan vaan yläpäähän parempi?Japso kirjoitti:
Ei kait kukaan nyt itelleen tuollaista tikkua vapaaehtoisesti tee? Tälläisestä vois olla jo jotain apua:
http://www.dynotechonline.com/store/ind ... 428654bfb8
Siis misä on kumia välissä?Coltti kirjoitti:No mietippä hetki minkä verran se vaikuttaa korin vääntymiseen, kun on kumia siellä välissä.