Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
mikaels
"Aero"
Viestit: 499
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 16:29
Paikkakunta: ESPOO

Re: Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.

Viesti Kirjoittaja mikaels »

Speedpartsilla näyttäisi löytyvän taakse myös.
Mahtaako olla mistään kotoisin? Onko kellään kokemuksia kyseisestä tuotteesta?

Bak Saab 9000 CS
Blankt el-förzinkat 92-98 10.2930 1,420 kr A

Kuva
------------------------
9-5 2,3 Aero Wagon 2007
Ex 9000 2,3t CSE A50 Amethyst violet 258
#3224
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Re: Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Japso »

mikaels kirjoitti:Speedpartsilla näyttäisi löytyvän taakse myös.
Mahtaako olla mistään kotoisin? Onko kellään kokemuksia kyseisestä tuotteesta?

Bak Saab 9000 CS
Blankt el-förzinkat 92-98 10.2930 1,420 kr A

Kuva

Ei tuosta ole mitään hyötyä kun tulee vain iskareiden yläpäihin kiinni.
Foxbody turbo
9000 Saabismi
"Tuplakaasari"
Viestit: 94
Liittynyt: Pe Marras 27, 2009 20:00

Re: Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.

Viesti Kirjoittaja 9000 Saabismi »

Japso kirjoitti:
mikaels kirjoitti:Speedpartsilla näyttäisi löytyvän taakse myös.
Mahtaako olla mistään kotoisin? Onko kellään kokemuksia kyseisestä tuotteesta?

Bak Saab 9000 CS
Blankt el-förzinkat 92-98 10.2930 1,420 kr A

Kuva

Ei tuosta ole mitään hyötyä kun tulee vain iskareiden yläpäihin kiinni.
Ookkos ajanut autoa jossa on toi / ei ole? Sanonpahan vaan, että on huomattava ero ajaa mutkasta tietä...Tietty jos jollain 100hp:llä ajat ja alle 50 niin sit ymmärrän kommenttisi...Mut esim. radalla ovat ehdottomat sekä edessä, että takana...Tietty pelkästään edessä jo huono radalla...Tarttis olla sekä että sitten...Jos vauhtia/ tehoa on....
Saab 9000 TIC -96 +280hp/ 590Nm
+480000km kerho
Enemmän irti vahnoista vehkeistä
Sierra Cosworth V6 (voimaa.com)
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Re: Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Japso »

9000 Saabismi kirjoitti:
Japso kirjoitti:
mikaels kirjoitti:Speedpartsilla näyttäisi löytyvän taakse myös.
Mahtaako olla mistään kotoisin? Onko kellään kokemuksia kyseisestä tuotteesta?

Bak Saab 9000 CS
Blankt el-förzinkat 92-98 10.2930 1,420 kr A

Kuva

Ei tuosta ole mitään hyötyä kun tulee vain iskareiden yläpäihin kiinni.
Ookkos ajanut autoa jossa on toi / ei ole? Sanonpahan vaan, että on huomattava ero ajaa mutkasta tietä...Tietty jos jollain 100hp:llä ajat ja alle 50 niin sit ymmärrän kommenttisi...Mut esim. radalla ovat ehdottomat sekä edessä, että takana...Tietty pelkästään edessä jo huono radalla...Tarttis olla sekä että sitten...Jos vauhtia/ tehoa on....
Siis aivan oikeaoppinen poikkituki takana auttaa, itselläni oli rojektitonnarissa hitsattu tangot ristiin rengaskotelojen väliin ja se auttoi. En usko että tuo kuvan tapainen, pelkästään iskareiden yläpään pulttien alle tuleva on muuta kuin hieno koriste, eihän se jäykistä itse runkoa yhtään. Eri juttu jos sen sais pultattua osaksi runkoa samalla.
Foxbody turbo
Coltti
"Hölösuu"
Viestit: 2826
Liittynyt: To Huhti 22, 2004 09:34
Paikkakunta: Tampere

Re: Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Coltti »

9000 Saabismi kirjoitti:Jos vauhtia/ tehoa on....
Jaa niinkuin omassa nuhapumpussasi, jonka on myyjä jo valmiiksi virittänyt sulle ajettavaksi? ;)
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Re: Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Japso »

9000 Saabismi kirjoitti:
Ookkos ajanut autoa jossa on toi / ei ole? Sanonpahan vaan, että on huomattava ero ajaa mutkasta tietä...Tietty jos jollain 100hp:llä ajat ja alle 50 niin sit ymmärrän kommenttisi...Mut esim. radalla ovat ehdottomat sekä edessä, että takana...Tietty pelkästään edessä jo huono radalla...Tarttis olla sekä että sitten...Jos vauhtia/ tehoa on....
Kokemusta ei nyt ole kuin reilut 3x vakiotehoisesta sekä radalla että kentällä, tosin ei tuommoisesta rimpulasta.
Foxbody turbo
9000 Saabismi
"Tuplakaasari"
Viestit: 94
Liittynyt: Pe Marras 27, 2009 20:00

Re: Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.

Viesti Kirjoittaja 9000 Saabismi »

Coltti kirjoitti:
9000 Saabismi kirjoitti:Jos vauhtia/ tehoa on....
Jaa niinkuin omassa nuhapumpussasi, jonka on myyjä jo valmiiksi virittänyt sulle ajettavaksi? ;)
Ja v*tun mä puhu ees saabista....Mulle ihan v*tun sama mitä tälläisesta etuvedon paskasta ottaa tehoo kun kun menee hukkaan...
Ja ihan vapaast, tule viivalle, katotaan kumpi jää...Ja tuun tällä ja ihan näines...En viittii vaivaa nähä "kumartaa" saabin konehuoneeseen...Muut vehkeet on sitä varten...
Saab 9000 TIC -96 +280hp/ 590Nm
+480000km kerho
Enemmän irti vahnoista vehkeistä
Sierra Cosworth V6 (voimaa.com)
9000 Saabismi
"Tuplakaasari"
Viestit: 94
Liittynyt: Pe Marras 27, 2009 20:00

Re: Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.

Viesti Kirjoittaja 9000 Saabismi »

Japso kirjoitti:
9000 Saabismi kirjoitti:
Ookkos ajanut autoa jossa on toi / ei ole? Sanonpahan vaan, että on huomattava ero ajaa mutkasta tietä...Tietty jos jollain 100hp:llä ajat ja alle 50 niin sit ymmärrän kommenttisi...Mut esim. radalla ovat ehdottomat sekä edessä, että takana...Tietty pelkästään edessä jo huono radalla...Tarttis olla sekä että sitten...Jos vauhtia/ tehoa on....
Kokemusta ei nyt ole kuin reilut 3x vakiotehoisesta sekä radalla että kentällä, tosin ei tuommoisesta rimpulasta.
Ei saabin omistajat osaa tehä kun rimpuloita, näköjään.... :? :lol:
Saab 9000 TIC -96 +280hp/ 590Nm
+480000km kerho
Enemmän irti vahnoista vehkeistä
Sierra Cosworth V6 (voimaa.com)
Coltti
"Hölösuu"
Viestit: 2826
Liittynyt: To Huhti 22, 2004 09:34
Paikkakunta: Tampere

Re: Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Coltti »

9000 Saabismi kirjoitti: Ja ihan vapaast, tule viivalle, katotaan kumpi jää...Ja tuun tällä ja ihan näines...En viittii vaivaa nähä "kumartaa" saabin konehuoneeseen...Muut vehkeet on sitä varten...
Miksi sitä viivalle aina ollaan kosiskelemassa, kun itekki sanoit että etuvetonen ei siinä ole vahvimmillaan :)
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Re: Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Japso »

9000 Saabismi kirjoitti:
Japso kirjoitti:
9000 Saabismi kirjoitti:
Ookkos ajanut autoa jossa on toi / ei ole? Sanonpahan vaan, että on huomattava ero ajaa mutkasta tietä...Tietty jos jollain 100hp:llä ajat ja alle 50 niin sit ymmärrän kommenttisi...Mut esim. radalla ovat ehdottomat sekä edessä, että takana...Tietty pelkästään edessä jo huono radalla...Tarttis olla sekä että sitten...Jos vauhtia/ tehoa on....
Kokemusta ei nyt ole kuin reilut 3x vakiotehoisesta sekä radalla että kentällä, tosin ei tuommoisesta rimpulasta.
Ei saabin omistajat osaa tehä kun rimpuloita, näköjään.... :? :lol:
Ei kait kukaan nyt itelleen tuollaista tikkua vapaaehtoisesti tee? Tälläisestä vois olla jo jotain apua:

http://www.dynotechonline.com/store/ind ... 428654bfb8
Foxbody turbo
9000 Saabismi
"Tuplakaasari"
Viestit: 94
Liittynyt: Pe Marras 27, 2009 20:00

Re: Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.

Viesti Kirjoittaja 9000 Saabismi »

Coltti kirjoitti:
9000 Saabismi kirjoitti: Ja ihan vapaast, tule viivalle, katotaan kumpi jää...Ja tuun tällä ja ihan näines...En viittii vaivaa nähä "kumartaa" saabin konehuoneeseen...Muut vehkeet on sitä varten...
Miksi sitä viivalle aina ollaan kosiskelemassa, kun itekki sanoit että etuvetonen ei siinä ole vahvimmillaan :)
Ei ole ei, mut silloin kun tiedän siinä pärjääväni ja kyseisellä kiistellyllä tavaralla ns. väärin kiinnitettynä niin olen kyllä valmis lähtemään....
Jompi kumpi noi aina voittaa....Yleensä tiedän jopa kumpi...Ja taidanpa nytkin tietää...Vaikka olis kuinka etuvetoa....
Saab 9000 TIC -96 +280hp/ 590Nm
+480000km kerho
Enemmän irti vahnoista vehkeistä
Sierra Cosworth V6 (voimaa.com)
9000 Saabismi
"Tuplakaasari"
Viestit: 94
Liittynyt: Pe Marras 27, 2009 20:00

Re: Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.

Viesti Kirjoittaja 9000 Saabismi »

Japso kirjoitti:
9000 Saabismi kirjoitti:
Japso kirjoitti:Kokemusta ei nyt ole kuin reilut 3x vakiotehoisesta sekä radalla että kentällä, tosin ei tuommoisesta rimpulasta.
Ei saabin omistajat osaa tehä kun rimpuloita, näköjään.... :? :lol:
Ei kait kukaan nyt itelleen tuollaista tikkua vapaaehtoisesti tee? Tälläisestä vois olla jo jotain apua:

http://www.dynotechonline.com/store/ind ... 428654bfb8
Kerros stooris miten toi on "vakoita" joka asennetaan vaan yläpäähän parempi?
Saab 9000 TIC -96 +280hp/ 590Nm
+480000km kerho
Enemmän irti vahnoista vehkeistä
Sierra Cosworth V6 (voimaa.com)
Coltti
"Hölösuu"
Viestit: 2826
Liittynyt: To Huhti 22, 2004 09:34
Paikkakunta: Tampere

Re: Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Coltti »

No mietippä hetki minkä verran se vaikuttaa korin vääntymiseen, kun on kumia siellä välissä.
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Japso
"Hölösuu"
Viestit: 2080
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 22:15
Paikkakunta: Etelä-Savo

Re: Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Japso »

9000 Saabismi kirjoitti:
Japso kirjoitti:
Ei kait kukaan nyt itelleen tuollaista tikkua vapaaehtoisesti tee? Tälläisestä vois olla jo jotain apua:

http://www.dynotechonline.com/store/ind ... 428654bfb8
Kerros stooris miten toi on "vakoita" joka asennetaan vaan yläpäähän parempi?

Colttihan sen jo kertoikin. Pahoittelut jos huomasit rahojen menneen hukkaan. Hieno se on kumminkin.
Foxbody turbo
9000 Saabismi
"Tuplakaasari"
Viestit: 94
Liittynyt: Pe Marras 27, 2009 20:00

Re: Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.

Viesti Kirjoittaja 9000 Saabismi »

Coltti kirjoitti:No mietippä hetki minkä verran se vaikuttaa korin vääntymiseen, kun on kumia siellä välissä.
Siis misä on kumia välissä?
Saab 9000 TIC -96 +280hp/ 590Nm
+480000km kerho
Enemmän irti vahnoista vehkeistä
Sierra Cosworth V6 (voimaa.com)
Vastaa Viestiin