Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.
Re: Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.
Iskarin yläpäässä on pyöräkotelossa ja sisällä kumit vaimentamassa. Tuo tuki tulee siihen iskareiden yläpäiden väliin, kumin jommalle kummalle puolelle. Kun kori vääntyy, kumi myötää...
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 94
- Liittynyt: Pe Marras 27, 2009 20:00
Re: Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.
No, enpä ole noita asentanut iskareiden yläpäihin kiinni, vaan autoon.Coltti kirjoitti:Iskarin yläpäässä on pyöräkotelossa ja sisällä kumit vaimentamassa. Tuo tuki tulee siihen iskareiden yläpäiden väliin, kumin jommalle kummalle puolelle. Kun kori vääntyy, kumi myötää...
No mulle aivan sama mitä kukin laittaa autoonsa ja miten...
Saab 9000 TIC -96 +280hp/ 590Nm
+480000km kerho
Enemmän irti vahnoista vehkeistä
Sierra Cosworth V6 (voimaa.com)
+480000km kerho
Enemmän irti vahnoista vehkeistä
Sierra Cosworth V6 (voimaa.com)
Re: Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.
No toi tuki on selkeästi tarkoitettu laitettavaksi iskareiden yläpäihin kiinni...
Tietty jos sitä on hankala ymmärtää, niin ei sille mitään voi.
Tietty jos sitä on hankala ymmärtää, niin ei sille mitään voi.
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Re: Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.
No siis onko sinulla tuollainen speedparts -mallinen tuki vai ei?? Jos on tuollainen, niin se on satavarmasti kiinni iskarien yläpäissä, ellet ole sitten modaillut sitä jotenkin.9000 Saabismi kirjoitti:No, enpä ole noita asentanut iskareiden yläpäihin kiinni, vaan autoon.Coltti kirjoitti:Iskarin yläpäässä on pyöräkotelossa ja sisällä kumit vaimentamassa. Tuo tuki tulee siihen iskareiden yläpäiden väliin, kumin jommalle kummalle puolelle. Kun kori vääntyy, kumi myötää...
No mulle aivan sama mitä kukin laittaa autoonsa ja miten...
Oman paskeen toteutus ja maksoi n. 5€, tosin kuljetuskapasiteetti kärsii hiukan enemmän ;D:
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2318973.jpg
Foxbody turbo
Re: Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.
Pätevän näkönen ratkasu.Japso kirjoitti: Oman paskeen toteutus ja maksoi n. 5€, tosin kuljetuskapasiteetti kärsii hiukan enemmän ;D:
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2318973.jpg
Taidampa seppiä tuohon omaan tonariin samanlaisen sitten kun alotan "turbosuikan-kyykytys-projektin" ensitalvena...
Re: Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.
sama se mitä teette saabeille ku ei niillä pärjää foordeille. Fordi sentäs tekee vielä uusiaki autoja, mutta saappi loppuu. Eli ostakaaha ny kaikki vaa foordit
628hv/650Nm
Remonttiapua saabisteille!
Remonttiapua saabisteille!
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.
Juu valitettavasti kun tämä on onnettomille Saabeille suunnattu foorumi, ja keskustelu on viimeaikoina ollut tuohon onnettomaan 9000 Saabiin tarkoitetusta Spedepartsin raudasta, niin siinä lienee aika turha ruveta minkään voortsonin tuen toimivuutta ruveta ruotimaan... Luulisin?9000 Saabismi kirjoitti:No, enpä ole noita asentanut iskareiden yläpäihin kiinni, vaan autoon.Coltti kirjoitti:Iskarin yläpäässä on pyöräkotelossa ja sisällä kumit vaimentamassa. Tuo tuki tulee siihen iskareiden yläpäiden väliin, kumin jommalle kummalle puolelle. Kun kori vääntyy, kumi myötää...
No mulle aivan sama mitä kukin laittaa autoonsa ja miten...
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.
Joo V-koneisista fordeista voi jallattaa tolla kuuppaosiolla.V.J.S kirjoitti:Juu valitettavasti kun tämä on onnettomille Saabeille suunnattu foorumi, ja keskustelu on viimeaikoina ollut tuohon onnettomaan 9000 Saabiin tarkoitetusta Spedepartsin raudasta, niin siinä lienee aika turha ruveta minkään voortsonin tuen toimivuutta ruveta ruotimaan... Luulisin?9000 Saabismi kirjoitti:No, enpä ole noita asentanut iskareiden yläpäihin kiinni, vaan autoon.Coltti kirjoitti:Iskarin yläpäässä on pyöräkotelossa ja sisällä kumit vaimentamassa. Tuo tuki tulee siihen iskareiden yläpäiden väliin, kumin jommalle kummalle puolelle. Kun kori vääntyy, kumi myötää...
No mulle aivan sama mitä kukin laittaa autoonsa ja miten...
Re: Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.
Juu, aika mitättömän näköinen tuo SP:n tikku. Tuskin kovin huimat valmistuskustannukset. Varovaisesti ilmaistuna, melko hintava tuote.Japso kirjoitti: Ei kait kukaan nyt itelleen tuollaista tikkua vapaaehtoisesti tee? Tälläisestä vois olla jo jotain apua:
http://www.dynotechonline.com/store/ind ... 428654bfb8
Linkissä hyvä malli josta voisi rakentaa itse. Ei tarvitse tehdä aivan kiinteetä, jos hitsaa runkoon korvakkeet johon pulttaa.
------------------------
9-5 2,3 Aero Wagon 2007
Ex 9000 2,3t CSE A50 Amethyst violet 258
#3224
9-5 2,3 Aero Wagon 2007
Ex 9000 2,3t CSE A50 Amethyst violet 258
#3224
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 94
- Liittynyt: Pe Marras 27, 2009 20:00
Re: Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.
Herkkänahkaisuutta?V.J.S kirjoitti:Juu valitettavasti kun tämä on onnettomille Saabeille suunnattu foorumi, ja keskustelu on viimeaikoina ollut tuohon onnettomaan 9000 Saabiin tarkoitetusta Spedepartsin raudasta, niin siinä lienee aika turha ruveta minkään voortsonin tuen toimivuutta ruveta ruotimaan... Luulisin?9000 Saabismi kirjoitti:No, enpä ole noita asentanut iskareiden yläpäihin kiinni, vaan autoon.Coltti kirjoitti:Iskarin yläpäässä on pyöräkotelossa ja sisällä kumit vaimentamassa. Tuo tuki tulee siihen iskareiden yläpäiden väliin, kumin jommalle kummalle puolelle. Kun kori vääntyy, kumi myötää...
No mulle aivan sama mitä kukin laittaa autoonsa ja miten...
Saab 9000 TIC -96 +280hp/ 590Nm
+480000km kerho
Enemmän irti vahnoista vehkeistä
Sierra Cosworth V6 (voimaa.com)
+480000km kerho
Enemmän irti vahnoista vehkeistä
Sierra Cosworth V6 (voimaa.com)
Re: Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.
Juu. Nänhän se valitettavasti on ja sillä foortilla pääsee vielä kuulemma taivaaseenkin...Hane_81 kirjoitti:sama se mitä teette saabeille ku ei niillä pärjää foordeille. Fordi sentäs tekee vielä uusiaki autoja, mutta saappi loppuu. Eli ostakaaha ny kaikki vaa foordit
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.
Ei vaan virheellisen tiedon korjausta. Niin kovasti tuota tukea kehuit, että joku onneton voi kirjoituksesi perusteella kuvitella, että tonnarissa toimisi tuo Speedpartsin kumeihin pultattava rimpula.9000 Saabismi kirjoitti: Herkkänahkaisuutta?
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 94
- Liittynyt: Pe Marras 27, 2009 20:00
Re: Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.
Siis joo...Puhuin kyllä yleisesti ottaen poikkituista ja niiden periaatteista.V.J.S kirjoitti:Ei vaan virheellisen tiedon korjausta. Niin kovasti tuota tukea kehuit, että joku onneton voi kirjoituksesi perusteella kuvitella, että tonnarissa toimisi tuo Speedpartsin kumeihin pultattava rimpula.9000 Saabismi kirjoitti: Herkkänahkaisuutta?
Jos joku nyt on ymmärtänyt, että kehuin juuri tuota tukea niin sit kyllä pahoittelen asiaa...
Ehän mä kattonut edes sen kuvaa...Ihan yleisesti ottaen vastasin kun sanottiin, et poikkituen kuuluu olla takana, et kuuluu myöskin olla edessä...En missään vaiheessa sanonut et juuri tuon tuen kuuluu olla edessä....
Saab 9000 TIC -96 +280hp/ 590Nm
+480000km kerho
Enemmän irti vahnoista vehkeistä
Sierra Cosworth V6 (voimaa.com)
+480000km kerho
Enemmän irti vahnoista vehkeistä
Sierra Cosworth V6 (voimaa.com)
Re: Poikkituki tonnarin konehuoneeseen.
Onkohan noita TeePeen tehtailemia tukia enää saatavilla...? Olisin kiinnostunut