arttu kirjoitti:
Eläs valehtele, et vain hennonut luopua tonarista.
Tässä aikoinaan yhellä kaverilla oli tollanen mannelavetti siis oikein mese.
Talvisin kun auto lämmityksessä niin piti laittaa sisätilanlämmitin puhaltamaan lattiaan kohtin siihen etupenkkien väliin jos mielit vaihdetta saada päälle kun lähdet marsipaanilla ajelemaan.
Lukot toimi vähän miten sattuun jos toimi ollenkaan niin ja ne ilmanpainella ohjattavat namiskat liikkuivat miten sattuun jos ollenkaat. Muistelen kerran tän jannun maininneen että piti vaihteella sammuttaa nokivasara. Ei sammunut avaimesta vaan kone "notkotti" menemään. Olikohan joku alipainepumppu tai jokin...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
ei pysty muistamaan kun siitä on aikaa. Eipä ole sen jälkeen laittanut mersuja vaan siirtyi wolkkareihin ja omat murheet ollut myös niissä.
Niin palataas tähän pommiin. Ettet vain joutunut kusetuksen uhriksi autokaupassa?
No, kyllä muakin svituttaisi ja tänne
itkemällä se auto todellakin korjaantuu.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
No Japso sanoi varastostaan löytyvän semmoisen alavesiletkun, joten huomenna pääsee sukeltamaan tuonne myllyn ja kyljen väliin, kunhan päivänvaloa saadaan.
Ja soittelin tässä joutessani jo kahdesta W126 korisarjalaisesta. Toinen oli 300SE ja toinen 300SEL
Kyllä minä oikeanmerkkiseen palaan nyt mahdollisimman pian.
Ei vaan käpy riitä mulla tuohon kiveksenkiristimeen.
Pelleilköön tuommosilla ne, jotka haluaa niitä jatkuvasti värkätä.
Minä tarvitsen autoa kulkemiseen, en korjaamiseen. Senverta monta autoa olen jo entisöinyt, ettei enää käyttörakkineen henkiinherättäminen kuolleista pahemmin kiinnosta.
Ja meikäläinen taas joutuu saappia pitämään sisätilanlämppärissä sentakia, että tarkenis odotella kunnes kone rupeaa puskemaan lämpöä. Sukkiakin on joutunut pari repullista ostamaan, kun tuon hurrifiiatin lämppäristä ei riitä samaan aikaan lämpöjä sekä tuulilasille että jaloille.