On se E15 koneen 69hp kuule paljon ollu 80-luvun alussaHenkka #2283 kirjoitti: Ekan kappaleen loppu on aika mainio:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Nissan_Sunny
Tonnari,Edustusauto?
Re: Tonnari,Edustusauto?
Re: Tonnari,Edustusauto?
tonninen on omasta mielestä ketterä ja siinä on helppo arvioida kulmat. Kaikkiin väleihin sekin on tullut tungettua 
SAAB 9-5 2.3t '04 / SAAB 9000 CDE '94 / SAAB 900S '90
Re: Tonnari,Edustusauto?
Joitain pieniä yksityiskohtia tonnarissa ainakin on. Mm. jousitus sekä äänieristys. Asoita jotka tuntuu puuttuvan esimerkiksi femmasta vaikka niitäkin jollain on ollut edustuskäytössä 
#3272
Re: Tonnari,Edustusauto?
Sarkasmia?Vilho123 kirjoitti:tonninen on omasta mielestä ketterä ja siinä on helppo arvioida kulmat. Kaikkiin väleihin sekin on tullut tungettua
Kaikkea muuta se voi olla muttei missään nimessä ketterä, on notkee kuin rautakanki kun sitä pitää koettaa survoa ahtaisiin pysäköintipaikkoihin, taskuparkkeeraus sillä onnistuu kyllä ihan ok, kunhan joskus esim hesasta sattuu löytymään niin pitkä väli johon tonttu koukkuineen sopii, yleensä tarjolla on just 20cm liian lyhyt väli
Kääntösädekin taitaa olla luokkaa 12-13m?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Re: Tonnari,Edustusauto?
Itseasiassa ei ollut!ng900aero kirjoitti:Sarkasmia?Vilho123 kirjoitti:tonninen on omasta mielestä ketterä ja siinä on helppo arvioida kulmat. Kaikkiin väleihin sekin on tullut tungettua
SAAB 9-5 2.3t '04 / SAAB 9000 CDE '94 / SAAB 900S '90
Re: Tonnari,Edustusauto?
Riippuu mihin vertaa. Vaimolla on Volvo S60, mikä kääntyy huomattavasti suuremmalla säteellä kuin tonnari. Lisäksi pyöreämpi muoto vaikeuttaa kulmien havaitsemista.ng900aero kirjoitti:Sarkasmia?Vilho123 kirjoitti:tonninen on omasta mielestä ketterä ja siinä on helppo arvioida kulmat. Kaikkiin väleihin sekin on tullut tungettua![]()
Kommenttina, että vanhanajan CC tonnari varsinkin turbomallina oli hyvä; takaikkunasta näkyvä spoileri loppui suurinpiirtein samaan kuin takapuskurikin. Helppo peruuttaa tarkastikin seinää vasten
9000 CS 2.3 LPT -97 Aut.
#2545
#2545
Re: Tonnari,Edustusauto?
Totta turiset, tuo kontillinen ei ole ollenkaan niin helppo. Pitäis kaiketi laittaa bridge-spoikka siihenjmt kirjoitti:Kommenttina, että vanhanajan CC tonnari varsinkin turbomallina oli hyvä; takaikkunasta näkyvä spoileri loppui suurinpiirtein samaan kuin takapuskurikin. Helppo peruuttaa tarkastikin seinää vasten
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Chevrolet Captiva 2012.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366