Ostamassa
Ostamassa
Moro,
olen ostamassa saab 9000i mallia kahdeksankyt luvun lopulta ja kyselisin asiantuntijoilta mitä vikoja tuossa mallissa esiintyy ja mitä kannattaa katsoa?Ysisatasen viat alkavat olla jo aika tuttuja mutta ysitonnisesta ei ole mitään kokemusta.
Kone lienee sama 16v kuin ysisatasessakin vai?Kuinkas ysitonnisen vaihdelaatikko kestää?onko sekin sama ysisatkussa?
Kaikki tieto on hyödyksi.Ehdokas on -88 2.0i 5 ovinen.
olen ostamassa saab 9000i mallia kahdeksankyt luvun lopulta ja kyselisin asiantuntijoilta mitä vikoja tuossa mallissa esiintyy ja mitä kannattaa katsoa?Ysisatasen viat alkavat olla jo aika tuttuja mutta ysitonnisesta ei ole mitään kokemusta.
Kone lienee sama 16v kuin ysisatasessakin vai?Kuinkas ysitonnisen vaihdelaatikko kestää?onko sekin sama ysisatkussa?
Kaikki tieto on hyödyksi.Ehdokas on -88 2.0i 5 ovinen.
;=)
900i
900i16
900i
900i16
Re: Ostamassa
Pietari kirjoitti:Moro,
olen ostamassa saab 9000i mallia kahdeksankyt luvun lopulta ja kyselisin asiantuntijoilta mitä vikoja tuossa mallissa esiintyy ja mitä kannattaa katsoa?Ysisatasen viat alkavat olla jo aika tuttuja mutta ysitonnisesta ei ole mitään kokemusta.
Kone lienee sama 16v kuin ysisatasessakin vai?Kuinkas ysitonnisen vaihdelaatikko kestää?onko sekin sama ysisatkussa?
Kaikki tieto on hyödyksi.Ehdokas on -88 2.0i 5 ovinen.

Mulla oli 9000 turbo -88.
Ohjaustehostin rupes olemaan finaalissa. Alkanut laatikkovika, pakki piti silloin tällöin kauhean rusahduksen kun pisti päälle.
Ruoste vikoja jotka tosin korjautin saahan siihen korjauspaloja oviin ja lokasuojan kaariin yms. peltiosaa.
Pakki rusahtelee lähinnä sen takia että se ei ole synkronoitu..
Polkee sen kytkimen ajoissa pohjaan tai odottelee pari sekuntia niin ei pitäisi juuri protestoida laatikon enää..
Polkee sen kytkimen ajoissa pohjaan tai odottelee pari sekuntia niin ei pitäisi juuri protestoida laatikon enää..
#1655 9000 Aero M96, 9-5 Aero M05, 2x 9000turbo M86, 9-3 Aero Cabriolet M01
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
Chevrolet Captiva -07 Skoda Enyaq 80x sportline -23
Turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, turbocharged, charged.
-
- "Hirsch"
- Viestit: 733
- Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 14:51
- Paikkakunta: Västra Götaland
- Viesti:
tonnarin viat
Mulla on -88 9000i. Ainoa suurempi vika siinä on se, ettei muut autot oikein kelpaa tonnarin jälkeen.
Kytkin meni noin 300tkm kohdalla. Tyhjäkäyntimoottori on temppuileva, ilmenee ehkä tyhjäkäynnin aaltoiluna ja ainakin siitä, että tk jää isolle. Puhdistus auttaa usein, en tiedä kuinka kauan. Etupyörän laakereita olen vaihtanut 3 kpl välillä 210 tkm 320tkm. Puhaltimen moottorinkin olen vaihtanut. Iskarit on muuten aika arvokkaat ne kannattaa koitella jos pystyy ainakin vuodot kannattaa katsoa. Ja sokerina pohjalla RUOSTE on ikävä. Ovet pahimmat ainakin minulla. Mutta kokonaisuutena oikein hyvä peli. Aion ainakin itse ajella toistaiseksi tai siihen asti kunnes ilmamassamittari leviää.
Kytkin meni noin 300tkm kohdalla. Tyhjäkäyntimoottori on temppuileva, ilmenee ehkä tyhjäkäynnin aaltoiluna ja ainakin siitä, että tk jää isolle. Puhdistus auttaa usein, en tiedä kuinka kauan. Etupyörän laakereita olen vaihtanut 3 kpl välillä 210 tkm 320tkm. Puhaltimen moottorinkin olen vaihtanut. Iskarit on muuten aika arvokkaat ne kannattaa koitella jos pystyy ainakin vuodot kannattaa katsoa. Ja sokerina pohjalla RUOSTE on ikävä. Ovet pahimmat ainakin minulla. Mutta kokonaisuutena oikein hyvä peli. Aion ainakin itse ajella toistaiseksi tai siihen asti kunnes ilmamassamittari leviää.

Re: tonnarin viat
ilra kirjoitti:Mulla on -88 9000i. Ainoa suurempi vika siinä on se, ettei muut autot oikein kelpaa tonnarin jälkeen.
Kytkin meni noin 300tkm kohdalla. Tyhjäkäyntimoottori on temppuileva, ilmenee ehkä tyhjäkäynnin aaltoiluna ja ainakin siitä, että tk jää isolle. Puhdistus auttaa usein, en tiedä kuinka kauan. Etupyörän laakereita olen vaihtanut 3 kpl välillä 210 tkm 320tkm. Puhaltimen moottorinkin olen vaihtanut. Iskarit on muuten aika arvokkaat ne kannattaa koitella jos pystyy ainakin vuodot kannattaa katsoa. Ja sokerina pohjalla RUOSTE on ikävä. Ovet pahimmat ainakin minulla. Mutta kokonaisuutena oikein hyvä peli. Aion ainakin itse ajella toistaiseksi tai siihen asti kunnes ilmamassamittari leviää.

Mä kans diggasin heti tonnaria, kun hyppäsin 90:stä ysitonniseen.
900 oli tyrkyllä, mut ei onneksi myynyt sitä mulle ja niin otin tonnarin.
Enään en vaihtaisi. Mulla oli kans toi -88 turbona. Ruostevauriot samat.
Ostin helmapalat (ympäriinsä) ja vein Vammalaan peltipajalle ja ne laitto kuntoon edullisemmin kuin missään Tampereella. Hyvä siitä tuli maalauksen jälkeen mut sit se menikin lunastukseen. Nyt mulla on tämä 2,3 turbo, eikä sekään paha oo.
-
- "Koeajolla"
- Viestit: 2
- Liittynyt: Pe Touko 14, 2004 14:49