Kiinnostava Saabi
-
- Matalapaineturbo
Kiinnostava Saabi
Hei
Nettiautossa on pari minua kiinnostavaa Saabia (sopiva hintaluokka tähän tilanteeseen).
Tonnari: Ajoneuvo-Id: 2811261.
Tuo tonnari on ollut piiiitkään myynnissä ja hinta on tippunut ainakin pariin otteeseen. Näyttää päälleppäin ihan siistiltä, mutta onko kukaan käynyt katsomassa/ajamassa tai tietää muuten historiaa?
Sitten on viellä Femma Vaasassa, liian kaukana katsomista ajatellen. Sekin on ollut tosi pitkään myynnissä. Entinen taksi? Ajoneuvo-Id: 2612622.
terv
Timppa
Nettiautossa on pari minua kiinnostavaa Saabia (sopiva hintaluokka tähän tilanteeseen).
Tonnari: Ajoneuvo-Id: 2811261.
Tuo tonnari on ollut piiiitkään myynnissä ja hinta on tippunut ainakin pariin otteeseen. Näyttää päälleppäin ihan siistiltä, mutta onko kukaan käynyt katsomassa/ajamassa tai tietää muuten historiaa?
Sitten on viellä Femma Vaasassa, liian kaukana katsomista ajatellen. Sekin on ollut tosi pitkään myynnissä. Entinen taksi? Ajoneuvo-Id: 2612622.
terv
Timppa
Re: Kiinnostava Saabi
9-5:n ilmoitettu ajomäärä aivan normaali ikään suhteutettuna (n. 31tkm/a). Monilla isoilla autoilla ajetaan +30tkm vuodessa helposti käyttövoimasta riippumatta ilman minkäänlaista ammattikäyttöä.
9-5 ehdottomasti omasta mielestäni lähtökohtaisesti kiinostavampi, mutta kunto ja oma käyttötarve luonnollisesti ratkaisee. Suomi on sen verran pieni maa, että juuri mikään matka ei pitäisi olla liian pitkä käydä kiinostavaa laitetta katsomassa ihan vertailupohjan kartuttamisen vuoksi, mutta tuntuu nykyään olevan monille jo se 100km suuntaansa ylitsepääsemättömän vaikeaa.
9000: http://www.nettiauto.com/saab/9000/2811261
9-5: http://www.nettiauto.com/saab/9-5/2612622
9-5 ehdottomasti omasta mielestäni lähtökohtaisesti kiinostavampi, mutta kunto ja oma käyttötarve luonnollisesti ratkaisee. Suomi on sen verran pieni maa, että juuri mikään matka ei pitäisi olla liian pitkä käydä kiinostavaa laitetta katsomassa ihan vertailupohjan kartuttamisen vuoksi, mutta tuntuu nykyään olevan monille jo se 100km suuntaansa ylitsepääsemättömän vaikeaa.
9000: http://www.nettiauto.com/saab/9000/2811261
9-5: http://www.nettiauto.com/saab/9-5/2612622
Olen nähnyt tuo liikenteessä joskus, ja ulkopäin ei olisi koskaan uskonut että autolla on ajettu noin paljon, siistin näköinen peli!timolaasonen kirjoitti:Sitten on viellä Femma Vaasassa, liian kaukana katsomista ajatellen. Sekin on ollut tosi pitkään myynnissä. Entinen taksi? Ajoneuvo-Id: 2612622.
Mutta, auto noilla kilsoilla on varmasti vähän vaikea myydä, vaikka kilometrit eivät kerro auton kunto.
Olisin itse enemmän kiinnostunut tuosta 9-5:sesta kuin tonnarista.
#2652 Jeep Grand Cherokee Limited -04
Kyllä 9-5 noista kahdesta on huomattavasti kiinnostavampi ainakin omaan silmään vaikkei tonnarissakaan toki vaikuta mitään vikaa olevan ja on kilometreihin ja ikään nähden siisti.
Lämmönsäätövikaan löytyy nykyään valmis korjaussarja edullisesti joten ei pitäisi olla paha homma, todennäköisesti säätöläppä irti akselista tai akseli poikki.
Itse tuota samaa 9-5:sta harkitsin muutama kuukausi sitten, mutta päädyin kuitenkin itse hakemaan omani koska halusin Aeron. Kotimaasta ostettuna kuitenkin ko. yksilö olisi ollut ehkä valintani oletetun hinta/laatu-suhteen vuoksi eikä 9-5 myöskään kilometreistä kulu. En tuota autoa kuitenkaan sen tarkemmin ole nähnyt tai tutkinut, ilmoitus vaan oli kiinnostava.
Lämmönsäätövikaan löytyy nykyään valmis korjaussarja edullisesti joten ei pitäisi olla paha homma, todennäköisesti säätöläppä irti akselista tai akseli poikki.
Itse tuota samaa 9-5:sta harkitsin muutama kuukausi sitten, mutta päädyin kuitenkin itse hakemaan omani koska halusin Aeron. Kotimaasta ostettuna kuitenkin ko. yksilö olisi ollut ehkä valintani oletetun hinta/laatu-suhteen vuoksi eikä 9-5 myöskään kilometreistä kulu. En tuota autoa kuitenkaan sen tarkemmin ole nähnyt tai tutkinut, ilmoitus vaan oli kiinnostava.
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
-
- Matalapaineturbo
Hm. Kovasti tuntuu kaikki femmaa puoltavan. Ja onhan se varmasti astetta tonnaria turvallisempi+luultavasti vähemmän ruostetta+erittäin turvallinen.
Juu, eikä minua 300tkm pelota, kun kuitenkin itse ajelen vain 10-15tkm vuodessa, joten noilla molemmilla olisi monta vuotta käyttöikää minun ajoilla.
Täytyy tuota Vaasan keikkaa harkita,samalla voisi käydä Tuurissa.
Timppa
Juu, eikä minua 300tkm pelota, kun kuitenkin itse ajelen vain 10-15tkm vuodessa, joten noilla molemmilla olisi monta vuotta käyttöikää minun ajoilla.
Täytyy tuota Vaasan keikkaa harkita,samalla voisi käydä Tuurissa.
Timppa
oli ihan pakko kirjautua tällekkin foorumille,ostin tuon 9000:sen ja voin kertoa että on todella kuvien mukainen ja todella mahtava peli ajella 

9000 CSE 2.3tA -94 citron Beige
-
- "Saabisti"
bosman kirjoitti:oli ihan pakko kirjautua tällekkin foorumille,ostin tuon 9000:sen ja voin kertoa että on todella kuvien mukainen ja todella mahtava peli ajella
Onneksi olkoon

Taisit saada hienon auton .
Jäsen 1124
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Saab 9000 tbo/86, FIRGES-Tuning
Saab 9000 2,3 Fpt/94, steg3
Oikein, oikein. "uusi tuulilasi" Perkele, näät ajella tonnarilla auringon laskuun.bosman kirjoitti:oli ihan pakko kirjautua tällekkin foorumille,ostin tuon 9000:sen:D

Saab 9000 i -91
Saab 9000 2.3 T -98
Saab 9000 2.0 T -96
Saab 9000 2.3 T -98
Saab 9000 2.0 T -96
Joo on ihan kiva peli....seissy koko talven sijoillaan,kaivettiin esiin ja akun kenkä kiinni ja kerrasta käymään.yks päivä meni hakatessa jäitä irti joka puolelta että pääsi tutkiin ostosta.Tänään oli sitten ulkoilutus päivä ja käytiin jyväskylässä kääntymässä,550km tuli mittariin ja hyvin kaikki toimii.Yllättävän kovat menohalut on kun nopeutta on päälle 100km/h,ei tarvii paljoo varpaita ojentaa ku taas mennään.Ratti on vaan liian kaukana,mutta siihenkin on löytynyt jo ohjeet täältä foorumilta että saa asian korjattua.Huomenna pitäisi ruveta tutkimaan hiukan liian korkeata tyhjäkäyntiä.
9000 CSE 2.3tA -94 citron Beige
Kokeile ennen suuria etsintöjä painaa acc-paneelista off tai econbosman kirjoitti:Huomenna pitäisi ruveta tutkimaan hiukan liian korkeata tyhjäkäyntiä.

900 Cabriolet 2.0T '95
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09
Exät: 9000 CS 2.3i '92, 900 i8 Special '86, 9000 CS 2.0t '96, 9-3 SS 2.2TiD '03, 9-5 Wagon 2.0tA '02, 9-3 2.0t '01, 9-3 SC BioPower '08, 9-3 SC 2.0T XWD eLSD '09