
Mutta kun ei vastaavaa vaivaa keltään löytynyt.
Eli 9000 CSE 2.3TA -94 ACC:lla ja kylmänä tyhjäkäynti 1000rpm ja vakaa.
Lämpöisenä noin 1150rpm ja vakaa,eli ei seilaa vaikkatekis mitä.
Jos kyseessä olisi imu vuoto tai tyhjäkäynti venttiili niin eikö kuitenkin pitäisi kylmän koneen käynti olla suurempi kuin lämpöisen

Muuten toimii loistavasti (paitsi kylmänä hetken ajettua,koneen lämmetessä,tasaisella tuntuu pieni nykäisy) alustavasti epäilen että juuri tuolloin tyhjäkäynti vaihtuu korkeammaksi.
Omasta mielestä ja näin äkkiä aatellen niin vika olisi sähköperäinen (rele,anturi).
Jossain oli että ilmastoinnin kompuran rele vaikuttaa myös koneen kierroksiin (luonnollista).Joten voisiko vika olla siinä?
Noo,joka tapauksessa ens viikonloppuna vaihdan kaikki alipaine letkut ja putsaan sen tyhjäkäyntisäätimen ja samalla yritän säätää ne perus kierrokset,se vain että se säätö taitaa olla turhaa jos vika on sähköinen.
Kaikki vihjeet ja neuvot ovat tervetulleita esim. releiden ja antureiden paikat ym ym
Niin ja vielä taustatietoa sen verran että auto on seissyt syksystä asti näihin päiviin akun kenkä irti.