Elikkäs onko turbossa ja vaparissa sama kone
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
Täks
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Siis hä?!?!? Aioit turbottaa tuota?vahajub kirjoitti:Kiitti, muule riitti toi tieto et turbo ja vapari on erikoneita, eli vaparikonetta ei voi turbottaa...vai voiko?
Kyseessä oli -92 cs 2.3T.
Jos hommaat 2.3i (90-93), niin lohko, kampiakseli ja kiertokanget ovat samoja, mutta männät ovat erilaiset. Mäntiä saa vielä toistaiseksi n.180€ hintaan. Muutenkaan n.pitkälohkoa ei kannata laittaa käymättä sitä läpi (sama koskee kyllä kaikkia koneitavahajub kirjoitti:NOH NOH![]()
Lähinnä tarkoitin jos vaihtokonetta on hommailemassa, ja jos sattuu saamaan vähänajetun vaparin edullisemmin kuin turbokoneen, niin voiko sitten sen turbon laittaa sinne
Ei käy. Sopivat lyhytlohko 2.0t.j0ne kirjoitti:Käykö lyhytlohkoissa 2.3i (vm.95) kiertokanget 2.3 turboon (vm.97)? Aeroon tarviis ja ois sarja joutavana...