Mistä saisin halvimmalla uuden DI -boxin 91 vuoden ruisku tonnariini? Vai onko jälleenmyyjillä suurta eroa?
Tilanne on tällä hetkellä se, että viileän aamukäynnistyksen jälkeen kierrokset hakee 1000 ja 1500 kierroksen välissä
kunnes auto lämpiää. Uskoisin että syy piilee juuri DI kasetissa vai olisiko muita idiksiä?
Lisäksi alkuviikosta auto sammui kylmänä keskelle Helsingin liikennettä aivan varoittamatta. Kone vain sammui aivan kuin
olisin sammuttanut koneen virta-avaimesta ajon aikana. Koetin startata, mutta starttikaan ei inahtanut pyörimään.
Hetken odottelin ja koitin uudelleen ja ihmeekseni startti pyöri ja auto pörähti käyntiin ilman mitään tuskaa.
Tämän täytyi johtua virtalukkoni vaivoista - siihenkään en ole vielä ehtinyt perehtyä.
DI kasetista...
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: DI kasetista...
Itse lähtisin hakemaan syytä ensin tyhjäkäyntimoottorista. Etsippä "Haku" toiminnolla lisää esim. hakusanalla "tyhjäkänti*", "IAC", "AIC" jne. niin alkanee löytymään.Saambo kirjoitti:Tilanne on tällä hetkellä se, että viileän aamukäynnistyksen jälkeen kierrokset hakee 1000 ja 1500 kierroksen välissä
kunnes auto lämpiää. Uskoisin että syy piilee juuri DI kasetissa vai olisiko muita idiksiä?
DI-kasetti maksaa merkkiliikkeessä karvan alle 200€, muualta ei kannata lähteä oikeastaan edes etsimään. Pääkaupunkiseudulla esim. Länsi-Auto (Olari, Varisto, Herttoniemi) ja Veljekset Laakkonen Konala.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84