![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Nyt olisi pakottava halu saada Turbo 9000, näin nimittäin mahtavan yksilön oulussa.
Väriltään musta (paras väri
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Paljonkos hintaa noilla 85-89 t16 tonnareilla on nykyjään?
Ei välttämättä aina näinkään (kop kop). Omalla kohdallani on sähkövaivat tonnarissa (-92 CS) ollut lähinnä kontaktivikoja. Mm. ABS:n varoitusvalo pelästytti kukkaroparan kuoleman partaalle kesemmällä, mutta ABS-boxin liittimen rassaaminen sammutti valon, eikä sitä ole sen koomin näkynyt. Samoin keskuslukko, kontaktivika.Ant_ti kirjoitti:Kun autossa on myös paljon sähkövarusteita, varaosat ja korjaus on luonnollisesti hintavaa..![]()
Itselläni on vm. -88 t16 ja suurempia vikoja on ollut vaihteiston laakereiden hajoaminen, muuten on selvinnyt normaali kuluvien osien vaihdolla kuten pyöränlaakereita yms.Ant_ti kirjoitti:no ohhoh, olipa hyvä tuuri!
No jos ajatellaan vm '86-88, voi olla jo oikeita sähkövikoja.
Missä kilometrimäärässä kannattaa alkaa miettiä, kannattaako autoa ostaa.
Onko t16 pitkäkestoinen?