Veto soutaa kevyessä kiihdytyksessä

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
9000cse
"Aero"

Re: Veto soutaa kevyessä kiihdytyksessä

Viesti Kirjoittaja 9000cse »

meikäläisellä myös esiintyy tuota soutamista varsinkin isoilla vaihteilla ohitustilanteissa, ja mahtaisko tuo hukkaporttikello vaikuttaa myös siihen että kylmänä kulkee niinku kuuluu mut lämpimällä konella auto tuntuu lähes vaparilta, vai mahtaako pakopesä falskata lämmetessään.?!?!?!
SAAB 9000CSE 2.0T -96 B204E (Steg-2) #4964
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
keppi.fi
"Kaasari"

Viesti Kirjoittaja keppi.fi »

Tarkistin polttoainesäätimen ja imusarjan välisen letkun ja sehän olikin vaihdettu stagetuksen yhteydessä, joten letku on ainakin kunnossa :D Itse säätimen toimintaa ei varmaan pysty itse toteamaan millään?
Tasapaino akseli
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja Tasapaino akseli »

keppi.fi kirjoitti:Tarkistin polttoainesäätimen ja imusarjan välisen letkun ja sehän olikin vaihdettu stagetuksen yhteydessä, joten letku on ainakin kunnossa :D Itse säätimen toimintaa ei varmaan pysty itse toteamaan millään?
Tarkistitko,että on kunnossa? Joskus uusikin letku voi hajota.
#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
9000cse
"Aero"

Viesti Kirjoittaja 9000cse »

9000cse kirjoitti:meikäläisellä myös esiintyy tuota soutamista varsinkin isoilla vaihteilla ohitustilanteissa, ja mahtaisko tuo hukkaporttikello vaikuttaa myös siihen että kylmänä kulkee niinku kuuluu mut lämpimällä konella auto tuntuu lähes vaparilta, vai mahtaako pakopesä falskata lämmetessään.?!?!?!
ei nyt viittis lähtee uutta ahdinta heti ostamaan jos vika on kuitenkin vielä sama uudella ahtimellakin, ahdin on jokatapauksessa menossa vaihtoon mutta ois kiva jos vian sais korjattua jos se ei olekkaan ahtimessa kun tuo ahdin menee vasta talvella vaihtoon, eli kylmänä kulkee ku hyeena mut lämpimänä ei kulje ei sit mihinkään ja ohitus tilanteissa isolla vaihteella tuntuu että "ahtaa,ei ahda,ahtaa,ei ahda,ahtaa"?!!?!??!?!?!?!?!?!
SAAB 9000CSE 2.0T -96 B204E (Steg-2) #4964
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
Vastaa Viestiin