9000 turbomoottori vapariksi
9000 turbomoottori vapariksi
kaverilla olis tommonen 9000 turbo saab tiedossa. konetta suunnitellee kilpakäyttöön ja säänöt kieltävät turbon käytön. onko turbokone kui vaikee muuttaa vapariksi ja mitä osia joutuu vaihtaa? koneen tyypista kaveri ei tienyt muuta ku että on 200hv kone.
Re: 9000 turbomoottori vapariksi
Ei ole kyllä mitään järkeä 2,3T:stä (200hv) vaparia tehdä, ei kai vaan roskapönttöluokka ole kyseessä?
Sinänsähän mitään ei tarvi muuttaa kun vaan turbon poistaa mutta jos tehoa haluaa niin pitäisi nostaa puristuksia (männät ja kanget), muokata kantta tai vähintään vaihtaa T5 kansi, nokat vaihtaa kireämpiin, nokkapyörät, imu- ja pakosarjat...
Sinänsähän mitään ei tarvi muuttaa kun vaan turbon poistaa mutta jos tehoa haluaa niin pitäisi nostaa puristuksia (männät ja kanget), muokata kantta tai vähintään vaihtaa T5 kansi, nokat vaihtaa kireämpiin, nokkapyörät, imu- ja pakosarjat...
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: 9000 turbomoottori vapariksi
Tonnari on kohtuullisen raskas ja etuveto, jonka vuoksi siitä saaminen tehokas kilpuri vaatii kohtuullisesti hommaa varsinkin jos vapaasti hengittävänä haluaa sen pitää.
#4776 | Saab 9000 CD 2.0T -89
Re: 9000 turbomoottori vapariksi
roskapönttöauto on kysessä. pitääpä kertoa kaverille että taitaa olla toivoton tapaus.