9000 matalapaine turbo tyhjäkäynti+nykiminen

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
ilu5
"Koeajolla"
Viestit: 1
Liittynyt: Su Heinä 11, 2010 19:18

9000 matalapaine turbo tyhjäkäynti+nykiminen

Viesti Kirjoittaja ilu5 »

tuli saab hommattua tos 3kk sit.tyhjäkäynti laskeen aina alas kun vedon jälkeen painaa kytkinta just ja just åysyy käynnis,sit taas nousee normaaliin.jos ilmastointi päällä sammuu aina ku kytkintä päinaa tyhjäkäynnille.nyt alkanu myös nykimään,pätkimääm kaasua painaessa niin kuin jokin panis vastaan.mikähän mahdollisesti rikki.ärsyttää ku aina sammuu risteykseen
Avatar
Mawerick
"Hölösuu"
Viestit: 4245
Liittynyt: Pe Loka 31, 2003 13:30
Paikkakunta: Yläne

Re: 9000 matalapaine turbo tyhjäkäynti+nykiminen

Viesti Kirjoittaja Mawerick »

Bypass rikki, tyhjäkäyntimoottori puhdistusta vailla. Noista kannattaa aloittaa.

Kaikki alipaineletkut tietty pitää käydä läpi.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Chevrolet Captiva 2012.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
vesa67
"Hölösuu"
Viestit: 4621
Liittynyt: To Tammi 25, 2007 17:34
Paikkakunta: Kangasala

Re: 9000 matalapaine turbo tyhjäkäynti+nykiminen

Viesti Kirjoittaja vesa67 »

Jos kone rykii reippaasti kaasua annettaessa niin sytkäkasetti. Aloita kuitenkin vaihtamalla ne loppuunkuluneet tulpat.

Tyhjäkäynnin vakautus todennäköisimmin tk-moottori joka on kaasuläppäkotelon alapuolella sellanen redbullia pienempi kanisteri johon tulee kaksi letkua läppäkotelolta. Voit yrittää helppoa keinoa ja suihkuttaa CRC:tä tms ylemmän letkun kautta jos se liottaa lokinpaskat pois. Jos ei auta niin mulla toimiva tk-moottori myynnissä.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style

E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8, TECH2 operoinnit. Pääsäätäjä yrityksessä Suolinko
Vastaa Viestiin