jakopään ketjy vai hihna
jakopään ketjy vai hihna
Onko 9000 CS:ssä jakopäänhihna vai -ketju? Vuosimalli 1997 tai 1998 käyttöönottetu 12.-97
			
			
													
					Viimeksi muokannut klaak, Ma Elo 09, 2010 19:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
									
			
									
						Re: jakopään ketjy vai hihna
Ketju ellei ole V6 jossa hihna.
			
			
									
									#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
						YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: jakopään ketjy vai hihna
Mulla on 9000 CDE 2,3t A -96 ja nokalla hihna. Ei siis pelkästään V6-mallissa.
			
			
									
									
						Re: jakopään ketjy vai hihna
temppa kirjoitti:Mulla on 9000 CDE 2,3t A -96 ja nokalla hihna. Ei siis pelkästään V6-mallissa.
 Se hihna siellä on moniurahihna joka pyörittää apulaitteita. Ei jakopään hihna. Autossasi on ketju kuten kaikissa muissakin Saabin moottoreissa.
 Se hihna siellä on moniurahihna joka pyörittää apulaitteita. Ei jakopään hihna. Autossasi on ketju kuten kaikissa muissakin Saabin moottoreissa. Ainoastaan muualta lainatuissa moottoreissa kuten V6 ja diesel on jakopään hihnoja.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
						YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
- ysitonnari93
- "Hölösuu"
- Viestit: 2656
- Liittynyt: Ma Touko 26, 2008 21:01
- Paikkakunta: n. 1200 km:n päässä trollhättanista
Re: jakopään ketjy vai hihna
Elikkä apulaitteita pyörittävä moniurahihna 
Ja jakopään ketju + tasapainoakselien ketju
			
			
									
									
Ja jakopään ketju + tasapainoakselien ketju

Paljon vähemmän olis elämässä hubia ilman Saab klubia 
9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
						9-5 2,0 4D sedan, aut/turbo 1998 ja 9-5 2,0 StW aut/turbo 2003, sekä 9-3 1,9 TID 2008
