Ahtopaine kyssä (ent.Nopea DI/APC/Trionic kysymys)
Ahtopaine kyssä (ent.Nopea DI/APC/Trionic kysymys)
Varmistetaan nyt kun sellainen mahdollisuus on.
Vm-->94 asti Di/Apc ja 94--> uudemmat ovat Trionic 5?
http://www.saabhistory.com/2007/11/19/s ... nnovation/
Linkin mukaan asia on juuri noin.
Ja eikös virittämistä silmälläpitäen ollut parempi, että koneessa olisi Trionic 5? (Helpompi muokata etc.) Eli olisiko syytä investoida -94 uudempaan tuon trionicin puolesta?
Vm-->94 asti Di/Apc ja 94--> uudemmat ovat Trionic 5?
http://www.saabhistory.com/2007/11/19/s ... nnovation/
Linkin mukaan asia on juuri noin.
Ja eikös virittämistä silmälläpitäen ollut parempi, että koneessa olisi Trionic 5? (Helpompi muokata etc.) Eli olisiko syytä investoida -94 uudempaan tuon trionicin puolesta?
Viimeksi muokannut sisse, Ti Syys 07, 2010 21:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saab NG900T-96, Stage1;''tää vinkuu''.
Saab 9000CS2.3T-92;suhisejapuhise-EX
''Sain kolme heppaa kahella hepalla''
Saab 9000CS2.3T-92;suhisejapuhise-EX
''Sain kolme heppaa kahella hepalla''
Re: Nopea DI/APC/Trionic kysymys
Linkki pitää muuten paikkansa, mutta muistaakseni Trionic tuli jo '93 Aeroon.
9000CDE 2.3tA 1995(Stage diskopottu), exät 9000TA 1989, 9000TA 1987, 900iA 1987. Käyttiksenä Nissan Maxima 3.0 V6 A.
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Saab-juttuja 70-luvulta
#2366
Re: Nopea DI/APC/Trionic kysymys
DI/APC M89-92 kaikissa joissa suorasytkä (osa jakajalla vielä M89), M93 DI/APC enää vain 2-litraisissa, 2,3T sekä Aero Trionic 5.2. M94-98 kaikki Trionic 5.5:lla, jopa vaparitkin (paitsi V6 Motronic).
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Nopea DI/APC/Trionic kysymys
Ja kun ei pojat vielä sanoneet, niin on varmasti virittämisen kannalta Trionic parempi ja helpompi säätää...
#3839
9-3 Turbo X SS M6, 9000 Aero -94 st±5
Entiset:9000 2.3t aut - 97, Saab 9-3 TiDS -08, 9000 2.3T -95, 9000 2,3T -91, 9000T -86, 9000i -90, 9000T -85, Saab 900c -87
9-3 Turbo X SS M6, 9000 Aero -94 st±5
Entiset:9000 2.3t aut - 97, Saab 9-3 TiDS -08, 9000 2.3T -95, 9000 2,3T -91, 9000T -86, 9000i -90, 9000T -85, Saab 900c -87
Re: Nopea DI/APC/Trionic kysymys
Joo ehdottomasti 94-> auto, ei pelkästään Trionicin takia vaan myös kansi on paljon parempi, laatikko kestävämpi jne.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Nopea DI/APC/Trionic kysymys
Asia klaari
kiitos vastauksista
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Saab NG900T-96, Stage1;''tää vinkuu''.
Saab 9000CS2.3T-92;suhisejapuhise-EX
''Sain kolme heppaa kahella hepalla''
Saab 9000CS2.3T-92;suhisejapuhise-EX
''Sain kolme heppaa kahella hepalla''
Re: Nopea DI/APC/Trionic kysymys
Jospa lisäisi vielä kysymyksen. Pystyykö näihin DIAPC malleihin virittelemään tuon uudemman Trionic järjestelmän? Onko kaukaa haettu ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Saab NG900T-96, Stage1;''tää vinkuu''.
Saab 9000CS2.3T-92;suhisejapuhise-EX
''Sain kolme heppaa kahella hepalla''
Saab 9000CS2.3T-92;suhisejapuhise-EX
''Sain kolme heppaa kahella hepalla''
Re: Nopea DI/APC/Trionic kysymys
Pystyy, ei se tartte kuin asentaa vanhojen (DIAPC ja LH) tilallesisse kirjoitti:Jospa lisäisi vielä kysymyksen. Pystyykö näihin DIAPC malleihin virittelemään tuon uudemman Trionic järjestelmän? Onko kaukaa haettu
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: Ahtopaine kyssä (ent.Nopea DI/APC/Trionic kysymys)
Tuli ostettua ahtomittari motonetista. Asensin sen alipaineletkuun(pieni ohut letku joka tulee bypassin ''päästä''. Näyttää alipainetta aivan mittarin päätyyn eli -1 ja ahtoja sitten sen 1bar mikä pitikin olla. Kaverit sanoivat omissa turboautoissaan alipaineiden olevan -.4 ja -.8 välillä.
Hyvä vai huono asia, että on paljon alipainetta? Vai olisiko mittarissa vikaa.. Sillä aina ei ahdot ehdi nousta kun jo suhahtaa suodattimesta jalkaa nostettaessa.
Hyvä vai huono asia, että on paljon alipainetta? Vai olisiko mittarissa vikaa.. Sillä aina ei ahdot ehdi nousta kun jo suhahtaa suodattimesta jalkaa nostettaessa.
Saab NG900T-96, Stage1;''tää vinkuu''.
Saab 9000CS2.3T-92;suhisejapuhise-EX
''Sain kolme heppaa kahella hepalla''
Saab 9000CS2.3T-92;suhisejapuhise-EX
''Sain kolme heppaa kahella hepalla''
Re: Ahtopaine kyssä (ent.Nopea DI/APC/Trionic kysymys)
hyvä, mutta mahdoton... ei sielä nyt voi totaali tyhjiötä olla, eli mittari näyttää vaan hehtaarin oikein alipainepuolella..
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa)
9-5 2.3 AERO -08, käyttis
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrastuksia pitää olla.
9-5 2.3 AERO -08, käyttis
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrastuksia pitää olla.