virisofta hakusessa LH2.4.2 ruisku ja DI/APC

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
Timppa78
"Tuplakaasari"
Viestit: 70
Liittynyt: Su Touko 20, 2007 09:59
Paikkakunta: Elimäki

virisofta hakusessa LH2.4.2 ruisku ja DI/APC

Viesti Kirjoittaja Timppa78 »

moro!

Minulla otsikonmukainen välimalli kuulemma. Jos joltain löytää tietoa virisoftasta niin mulle infoa, kiitos
Saab 9000 -92/93 2.0 turbo
DJHasis
Matalapaineturbo
Viestit: 183
Liittynyt: Ti Marras 10, 2009 18:36
Paikkakunta: Kaarina

Re: virisofta hakusessa LH2.4.2 ruisku ja DI/APC

Viesti Kirjoittaja DJHasis »

Laitappas vaan ostoilmoitus foorumin ostetaan osastolle. Jollakin foorumin jäsenellä voisi olla ylimääräisenä sopivat lastut sulle.

Muista myös ilmoittaa mikä vaihteisto sulla on. LH-jet 2.2:ssa automaattivaihteisella on eri ecu kuin manuaalilla. Veikkaisin 2.4.2:ssa olisi myös eri ECUt.
#4776 | Saab 9000 CD 2.0T -89
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: virisofta hakusessa LH2.4.2 ruisku ja DI/APC

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

LH ECU on sama kuin täysipaineisessa vastaavassa, ja täysipaineen tehoille voi päivittää sitä muokkaamatta. DI/APC:ssa on eri lastu joten täysipaineisen lastulla voi nostaa täysipaineeksi jos asentaa myös coolerin.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Timppa78
"Tuplakaasari"
Viestit: 70
Liittynyt: Su Touko 20, 2007 09:59
Paikkakunta: Elimäki

Re: virisofta hakusessa LH2.4.2 ruisku ja DI/APC

Viesti Kirjoittaja Timppa78 »

jcarlson kirjoitti:LH ECU on sama kuin täysipaineisessa vastaavassa, ja täysipaineen tehoille voi päivittää sitä muokkaamatta. DI/APC:ssa on eri lastu joten täysipaineisen lastulla voi nostaa täysipaineeksi jos asentaa myös coolerin.

Cooleri on tarkoitus kyllä asentaa! Siis onko sulla softa?
Saab 9000 -92/93 2.0 turbo
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: virisofta hakusessa LH2.4.2 ruisku ja DI/APC

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Ei mulla muuta ole tuohon 2-litraisen 2.4.2 LH-jettiin kuin täysipaineisen 175 heppaisen alkuperäinen DI/APC softa.. viriohjelmia ei.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Timppa78
"Tuplakaasari"
Viestit: 70
Liittynyt: Su Touko 20, 2007 09:59
Paikkakunta: Elimäki

Re: virisofta hakusessa LH2.4.2 ruisku ja DI/APC

Viesti Kirjoittaja Timppa78 »

jcarlson kirjoitti:Ei mulla muuta ole tuohon 2-litraisen 2.4.2 LH-jettiin kuin täysipaineisen 175 heppaisen alkuperäinen DI/APC softa.. viriohjelmia ei.
No tuollaista tehonlisäystä olen etsinytkin...
Saab 9000 -92/93 2.0 turbo
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3435
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Re: virisofta hakusessa LH2.4.2 ruisku ja DI/APC

Viesti Kirjoittaja suorsa »

Kumpikos muuten ko. autossa hoitaa fuelcutin, LH vai DI/APC? 0.9bar pätkäisee.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
aero
-
Viestit: 8749
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 06:13

Re: virisofta hakusessa LH2.4.2 ruisku ja DI/APC

Viesti Kirjoittaja aero »

suorsa kirjoitti:Kumpikos muuten ko. autossa hoitaa fuelcutin, LH vai DI/APC? 0.9bar pätkäisee.
Eiköhän se ole edelleen ylipainekatkaisija, löytyy oletettavasti kuskin jalkatilasta (1 letku, 2 piuhaa ja 1 ruuvi - ruuvista voi säätää tai piuhat yhdistämällä ohittaa kokonaan).
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3435
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Re: virisofta hakusessa LH2.4.2 ruisku ja DI/APC

Viesti Kirjoittaja suorsa »

aero kirjoitti:
suorsa kirjoitti:Kumpikos muuten ko. autossa hoitaa fuelcutin, LH vai DI/APC? 0.9bar pätkäisee.
Eiköhän se ole edelleen ylipainekatkaisija, löytyy oletettavasti kuskin jalkatilasta (1 letku, 2 piuhaa ja 1 ruuvi - ruuvista voi säätää tai piuhat yhdistämällä ohittaa kokonaan).
Ei ole.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Tasapaino akseli
"Hölösuu"
Viestit: 1172
Liittynyt: Ma Elo 15, 2005 18:54
Paikkakunta: Vieremä

Re: virisofta hakusessa LH2.4.2 ruisku ja DI/APC

Viesti Kirjoittaja Tasapaino akseli »

1.2barissa katkaisee tuossa matalapaineisessa kun ottaa hukkaportin letkun irti.
#2807#
EX Saabit 9000 2.0t-93 2.3T-97
Saab 9-3 1.8t SC-06
sisse
"Tuplakaasari"
Viestit: 96
Liittynyt: Ma Heinä 05, 2010 13:02
Paikkakunta: Turku ja ympäristö

Re: virisofta hakusessa LH2.4.2 ruisku ja DI/APC

Viesti Kirjoittaja sisse »

Millaisia fuelcut ahtoja 2.3T -92 manuaalissa on? Nyt ahtaa 1bar, ~0.1bar yli ja ali.
Saab NG900T-96, Stage1;''tää vinkuu''.
Saab 9000CS2.3T-92;suhisejapuhise-EX

''Sain kolme heppaa kahella hepalla''
kekkilä
"Turbo"
Viestit: 237
Liittynyt: Ma Tammi 18, 2010 18:20
Paikkakunta: Raudaskylä/Ylivieska

Re: virisofta hakusessa LH2.4.2 ruisku ja DI/APC

Viesti Kirjoittaja kekkilä »

Nyt kun kohta joutuu laittaan telakalle tuon satkun mäntien vaihtoa varten, niin tulee ehkä hommattua -91 cc tonnari sen tilalle käyttikseksi.
Ajattelin tässä että onko tuommoseen -91 2.3T:hen bensalastua, epäilisin sen olevan LH2.4.2:sella.
Ja sitten näistä DI/APC lastuista vielä että miten ne toimii tossa 2.3:ssa, yhtä hyvin kuin 2.0:ssakin?
Jos nuo lastut pelaa samallaisesti kuin 2.0T malleissakin, niin onko ahtojen nosto mahdollista suorittaa ohivuotoventtiilillä vai meneekö sytyt persiilleen?
SAAB 9-5 2.0t -98[RE85+T28](KA)/SAAB 9000CS 2.0t -97 430tkm(KA)/SAAB 9000CS 2.0i -92 340tkm(KA)
SAAB 9000 Aero -96 415tkm(VA)/SAAB 9000 Turbo -89 260tkm(PR)/SAAB 900 T16 -90 3d 430tkm(PR)
Pasila64
"Kaasari"
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Loka 12, 2004 08:04

Re: virisofta hakusessa LH2.4.2 ruisku ja DI/APC

Viesti Kirjoittaja Pasila64 »

Tervehdys. Löytyy virilastut Saab 9000 -91 2,3 Turbo. Nostaa paineet 1,5 bar. Oli minulla Aeron turbolla ja 3" putkistolla varustetussa kulkineessa. Myydään Boxeineen päivineen. Lastut Petäjävedellä. Hinnasta voidaan neuvotella, mutta tuskin maita kaataa. Nyttemmin samainen kulkine varustettu 5.5 trionicilla ja 3071 Garretillä. Puh.040-7388792 tai yv.
Vastaa Viestiin